Hihihi klopt. Alles nog rustig hier meiden. Vandaag druk met andere dingen, internet beetje links laten liggen. @ Zora : ik heb een bloedhekel aan stippen, maar verder: mooi kamertje! @ Kim : gestemd meis! En ik zal straks je mail ff beantwoorden! @ Daantje : fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je kan aansterken nu meis! @ rest : euh... kwijt, sorry. *eten gaat*
Wow WIC daar schrik ik idd ook van ! Daantje gelukkig weer thuis, hopelijk voel je je snel beter!! Dikke knuffel! Wendy wow dat is ook heftig! Lief van Bart en jij lekker genieten meis! Truus, wat is nu de functie van het vroege testen steeds?
hahahaha had wicje toch een mailtje gestuurd. me is nieuwsgierig hahahahahaha. en ik wilde nog wat der hebben hihih.
Dat komt wel goed. Jesse sliep meteen om 7 uur en toen heb ik de frietpan schoongemaakt en heb net heerlijk friet met 2 frikandellen gegeten op de bank voor de tv. Das pas relaxen zeg ik
hahahaha om negen uur nog eten? ik zou maar wat lichts nemen anders ben je vet misselijk als je gaat slapen. net op zolder bedje in elkaar gezet schoongemaakt en opgemaakt. oh kleine meisjes worden groot! kus
Hier een dekbedovertrek met lakentje erin.. Wendy naar bed is nu niet vroeg als je weet dat je de halve nacht wel weer naast bed met Rinze zult zitten... Die krijst /huilt alweer vanaf 2 uur vanmiddag...
aahh zielig. nog steeds geen verbetering sam? dacht dat het al een stuk beter ging sinds de osteopaat?
Ja was ook zo, maar vanaf vorige week donderdag is het weer mis, bij cb geweest, heel verhaal maar dat mens heeft iig zn hoofd zn moeilijke kant opgeduwd. De manueelTherapeut zei wel dat het niet hoeft te komen daarvan, maar dinsdag zat z'n nek idd weer vast Vannacht wel goed geslapen, en vanochtend ook niets aan de hand, maar nu dus weer mis.. Ben zolangzamerhand kapot moet ik zeggen..
ik ken het meis. af en toe even zonder kids weggaan doet wonderen. al is het maar een uurtje voor jezelf. deed ik met donique ook af en toe gewoon even niet donique wiegen en troosten. dikke knuffel. p.s. wat een trut. heb je er wel wat van gezegd?
Donderdag 26 augustus, het bezoek aan CB Vandaag was het dan zover, m'n eerste prikjes. Om half 12 moest ik bij het CB zijn. Om 20 over 11 waren we er. Ik lag net lekker te slapen in de maxicosi. Mem vroeg of ze me al uit moest kleden en ja hoor..... Dus ik werd weer wakker, gewogen en gemeten. Maar liefst 5850 gram en 58 cm! Ik groei prima dus. Maar toen begon de 'ellende'! Het bleek dat het daar ontzettend aan het uitlopen was. Het jongetje naast me moest ook naar de arts en die ging er pas iets voor 12 uur naar binnen. Ondertussen vond ik het helemaal niet meer leuk, ik was moe en zette het lekker op een huilen. Toen het jongetje naast mij dus naar binnen mocht, vond mem dat ik wel een slokje mocht drinken. Lief he? Jildou was heel mooi aan het spelen en ik maar even drinken. Ook dat hadden we op een gegeven moment wel klaar.... Om iets voor half 1 mocht ik dan eindelijk naar binnen. Mem had het idee dat ze ons ook snel weer weg wilde hebben. Ze heeft weinig gevraagd en nog minder geluisterd. Mem vertelde dat ik veel huilde en dat de wijkverpleegkundige langs was geweest. Maar die had verder niets voor ons betekend, behalve het aanstippen van m'n naveltje. Mem vertelde dat ik al 2 keer bij een manueel therapeut ben geweest en ik KISS heb. Nou volgens haar bestaat dat niet. Nou prima, ik voel me veel beter nadat ik bij hem ben geweest! Zij had liever gehad dat ik naar een kinderfysiotherapeut was gegaan. Nou als ze dat zo graag hadden gewild, hadden ze me daarheen moeten verwijzen en daarbij deze therapeut is ook gewoon fysiotherapeut dus mem zag het probleem niet zo. Maar ze vond het wel goed dat we dit hadden ondernomen.. Snappen jullie het nog? Wij niet zo goed meer.. Toen pakte ze de spuiten al, en ze had me nog niet eens bekeken!!! Ooh ja, zegt ze, ik moet je ook nog even bekijken. Ze vond dat ik wel erg stijf was met het volgen naar rechts. Uuh ja, dat is ook mijn probleem!! Toen duwde ze m'n hoofd maar even helemaal naar rechts. Dat vond ik niet leuk en mem ook niet! Mem wilde ook wel even aan haar hoofd draaien als haar nek vastzat! Achtelijk toch? En al een aardig afgeplat hoofdje heb door m'n voorkeurshouding (ja logisch ook...) Verder was ik erg sterk en deed ik het prima. Mem vond het nu ook wel genoeg en had zoiets van geef die prikken maar, dan kunnen we lekker naar huis. Dus 2 prikken gezet, even een beetje gehuild, maar was ook snel weer over! Flinke kerel zei mem! Wel kreeg mem nog even te horen dat ik een mooi manneke ben en dat ze het super vond dat mem doorgezet heeft met de borstvoeding! Mem dat vind ik ook hoor!! LEKKERE MEMMEMOLKE!!
je bent een topper!!!!! vooral dat je je ingehouden hebt. ik ga die vrouw een klap voor haar harses gegeven. trut