Zora, ben benieuwd naar je buikfoto's hoor. Ik verklein altijd gewoon door de opgeslagern foto's te openen in Paint en dan formaat veranderen naar 25%. En dan opslaan als... en even de naam veranderen, anders is de foto met originele maat n.l verdwenen. (Zonde als je ze nog wilt laten afdrukken)
meiden, als jullie je vervelen -=] onzegrootstewens.babysite.be [=- als jullie iets achterlaten, zet dan jullie naam erbij, maar niet dat jullie van Zwangerschapspagina zijn, wil niet dat ik hier meelezers krijg
Op de bank... sorry vergeten... . Beetje moe vandaag, en weer alleen thuis met peuterpuber en voorweeen, en geen tv... Dacht dat we relatief gezien niet veel tv keken, maar begin het nu toch wel wat te missen. Oh en als er morgen nog geen baby is, ga ik de lootjes maken, en mag S. er eentje trekken. Vind ze vast erg leuk om te doen...
Okay, dan gaan we voor vannacht... heeft wel wat, zo'n nacht bevalling . 1 juni is wel leuke datum toch??? Na al die jarigen in Mei 8).
thanks maranka, ze is in slaap gevallen onder mary poppins. nee ik zet de kleine meid niet voor de tv hoor maar moeders was aan het zappen en ze valt in slaap vandaar hahaha
Linds, ik ga thuis even kijken! Bah wat kan een collega je dag verzieken zeg! En heb zo'n hoofdpijn voor de verandeeing....
truus rot dat je weer hoofdpijn hebt. daisy jammer dat je nog niet begonnen bent femke heeft haar dag niet vandaag ik denk dat ze zich niet zo lekker voelt door haar verkoudheid, nu slaapt ze eindelijk.
@ maranka : mag ik ook eerst nog? @ ego : internet ligt er hier uit. En toch op internet?? Jaaa, een onbeveiligd draadloos netwerk hier ..hihi ... toch wel fijn soms, van die onwetende mensen in de buurt. Goed.. wij gaan op zoek naar de oorzaak ...