hoi meiden Daisy 'huppelt' nog steeds rond zie ik... Ikdus, jeetje bij jullie is het ook spannend zeg, hoop dat het goed komt. Ik weet niet of wij in aanmerking komen voor het brusje van Jayson en Lunah, weet niet of dat zo werkt, we zullen zien. En ja, ik ben ontzettend zenuwachtig, eigenlijk niet leuk meer. op het werk kan ik mijn gedachten verzetten maar eens ik weer thuis ben, spookt er vanalles door mijn hoofd waarom ze ons eventueel zouden kunnen afkeuren.
zora wat een mooie buikfoto. sorry meiden vandaag niet echt zin om te reageeren, heb een spier/pees ontsteking op m'n borstkast doet behoorlijkpijn. spreek jullie weer.
@ Lindsay, nee ben niet echt nerveus. Hebben alles geregeld, en het weer kun je toch niet plannen Ben wel benieuwd wat voor een geintjes collega's uit gaan halen, daar vrees ik wel voor hihi.. Mijn wondjes zitten trouwens inmiddels mooi dicht, met het ziekenhuis gebeld en de uitslag was prima. Niet meer dan "ordinaire" moedervlekken De verkleuring zal wel wegtrekken en wordt steeds minder gevoelig, dus met de jurk zal het wel goed komen
hello, iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel, beterschap, succes...ja datw as hem wel. hier geen nieuws verder dus we gaan weer.
truus: lekker! zora: werd vannacht wakker en dacht ineens ik wilde nog zeggend at je zo'n mooi buikkie had! en wilde nog meer zeggen maar ben het al weer kwijt. Goedemorgen trouwens!
Goedemorgen! Gaat ie weer een beetje Truus? Hoi MamaS. Linds, nog maar 1 week ! ! ! ! ! Jasper is alweer naar de psz en ik ben boven in de babykamer aan het plamuren. Even pauze nu, want kwam er net achter dat Paranka een aantal schroeven is vergeten. Die was er vast helemaal zat van laatst. Maar ja dan kan ik nu dus niet verder. Eerst maar even een bakkie! Straks nog even verder in de tuin. Groeit van alles wat ik er eigenlijk niet in wil hebben .