Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    wat is het toch een mooi weer vandaag.

wendy vervelend dat je ziek bent beterschap.

daisy hoe gaat het nu???

morgen ochtend gaan we oude kleding van femke verkopen heb er zin in hoop alleen dat het voorspelde omweer pas aan het einde van de middag komt.
    iedereen nog een fijn weekend.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nog steeds hoestend en proestend.
    Zit nu lekker in het zonnetje... met onderhemd, t-shirt, trui, vest ;). Lekker warm dus.... ehummmmm ;).

Vandaag eindelijk de kaartjes bevestigd... de tekst althans. En was bijna vergeten om reserve kraamverband/maandverband te kopen, en badspulletjes te regelen. Dus net ff met zijn allen naar de DA.
    En vorige week nog leuke tricot jumpsuit gekocht bij de Zeeman.

Overigens is S. ook een stuntvrouw hier, haha. En dolgek op treintjes en auto's... haha. Vandaag stond ze op de bank en liet ze zich steeds achterover vallen. Steeds rakelijks langs de tafel heen. En lachen dat ze deed. Toen wij haar op een veiligere afstand van de tafel wisten te verschuiven, vond ze ineens eng... maf kind.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ja... door de tocht naar de winkels wel weer voorweeen van de buik en rug. Pfffff.... hopelijk doen ze wat. Ik wil nou wel eens zien wie er al die tijd in mijn buik woont. (Inmiddels ongeduldig wordt ;)).

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    alweer een dag overtijd daisy. jeetje wat gaat dat snel!

wendy beterschap meis!

5. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    maranka je hebt me door ;)

wendy beterschap meid.. en dat uitgerekend met dat mooie weer

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

fijne zondag morgen allemaal, wendy beterschap, daisy sterkte en truus en lala...ben niet van plan op de ehbo te eindigen :D

knuf

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, heb een website gevonden voor de pennen. Maandag maar even bellen of ze echt op voorraad zijn! En ja, ik bestel er zwarte navullingen bij ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    en vandaag eigenlijk vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin! Gelukkig hebben hebben ze alles afgeblazen en wordt het nu over 2 weken...zo lief!!

9. mamastarlight

hebben ze het afgeblazen voor jouw wendy? wat super lief meid. beterschap

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wendy, gets, ziek zijn met dit mooie weer! dat heb je echt verkeerd uitgekiend hoor. Beterschap Meis!

Daisy, hopelijk zet dit voorwerk nu eindelijk door in het echte werk!

Ja, Linds, betrapt!
    Maar ga nog maar lekker even door met die geintjes! Hopelijk hou je het zo een beetje vol tot woensdag. Komt vast goed. Ze moeten wel gek zijn om jullie af te keuren!
    Dan komen we met zijn allen ze eens even een poepie laten ruiken daar in Belgie!

Vandaag gezellig naar de camping geweest. Mijn zus was er ook met man en kids. Erg gezellig dus. Lekker aan de BBQ geweest.
    Nu wel lekker moe maar voldaan.

Hihi,lees dat er meer stuntman/vrouwen zijn hier! Jasper is echt nergens bang voor. Die laat zich net als S. ook lekker achterover op de bank vallen.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat hebben ze idd daarom gedaan. Een vrijgezellenfeest zonder beste vriendin kan niet vinden ze! Echt zoo lief!!!

12. mamastarlight

hello girls,

ja ik ben super vroeg...dat wil zeggen ijn dochter was super vroeg! en ach gaan toch weg vandaag dus dan maar niet meer slapen...al hoewel driemaal raden wie er nu op het speelkleed ligt te slapen!

maranka: klinkt als een leuke dag meid!

13. mamastarlight

Wendy: ben ik wel helemaal met ze eens hoor! ;) echt super. nou lekker beter worden dan heb je nog iets leuks om naar uit te kijken (ja buiten de baby en zo dan he, je begrijpt wat ik bedoel :D)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Na gisteren een dag zo verschrikkelijk ziek te zijn geweest voel ik me vandaag weer een stuk beter. Gisteren moest ik echt om het half uur spugen....ik ben u wel zwak maar ben weer lekker beneden bij mijn mannetjes en ben ook weer aangekleed dus gaat de goede kant op :D

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lekker wendy. want iek zijn is niets!

kus

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    fijn dat het een beetje beter gaat wendy! :)

geniet allemaal van het zonnetje vandaag meiden!

wij gaan dalijk naar mama en naar de broertjes en zusjes ;)
    eens zien wat Lunah nu weer heeft geleerd, in het begin kon ze nog niet zitten, nu kan ze 'klappen in de handjes' , zelf staan, stappen aan 1 hand, en ze brabbelt erop los. ze gaat vooruit hoor

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    oh nog even snel mijn 5000ste bericht plaatsen ;)

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Meld... rotnacht gehad. Eerst te warm om te slapen. En toen ik eindelijk wel in slaap viel de vreselijk kriebelhoest... voor de tweede helft van de nacht. Dus ben eigenlijk nu pas wakker. Zit nu aangekleed in de huiskamer, maar is dan ook alles mee gezegd.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey Buikbeeb, het is mooi geweest ja! Kom er nu maar gauw uit en laat zien wie je bent!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wendy, fijn dat je je weer wat beter voelt!

Daisy, kriebel al weer een beetje afgezakt??

MamaS. Hoop dat je een superdag had vandaag.

Hier is het tot nu toe nog droog gebleven. Heel klein beetje gespettert heeft het. Vandaag niets gedaan. Was zo moe! En danben ik ook niet te genieten. Ben dus maar op bed gekropen.

Deel Deze Pagina