Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Helleuw!!!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoe gaat het met je meis?

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

moe, en met jou?

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihi blijkbaar ook moe. want heeft niets meer terug gezegd! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hihiihihhihh

hier vandaag nieuwe bank die geleverd word. joepie!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen! Nog geen beeb Dais?

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dais, vertel................................

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @all HIer is het klote. Nu ben ik bijna opgeknapt en nu is Bart vannacht dood ziek geworden en nu kon Jesse vandaag ook niet naar zijn gastouder pff zul je net zien. Hij kan er echt ALTIJD terecht en net vandaag niet haha...dat wordt me een leuke dag. En ik moet om 13:00 uur ook nog naar die bekken therapeut :D

Alleen kalmte kan me redden ;)

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    rustig meisje.

adem in adem uit. het komt allemaal weer goed! zennnnnnnnnnnnnnnnn

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha Kim thnx. Gelukkig ben ik iemand die de moed niet snel op geeft :D

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    O je Wendy, zit niet mee vandaag dan, sterkte! ;)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihi.

je kan het wendy

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, geen baby. Die wil niet met dit weer ;).

14. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen,
    #
    zo bijlezen was ook weer boeiend :D

gisteren geweldig genoiten in de efteling echt super. ga weer

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dais die kleine van jou wil niet verkouden worden, dus wacht tot jij weer beter bent. Nu al verstandig!

Wendy, succes bij de bekkenpeut en beterschap in de ziekenboeg!

Truus, wordt het niet eens tijd om echt aan jezelf te denken en een paar dagen ziek te melden?? Nog even en je lijf trekt het ook niet meer en dan ben je verder van huis!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik kom net thuis van de bekken therapeut en heb idd BI . Tegenwoordig noemen ze het geen BI meer maar Bekkenpijn...
    Ik heb het on een lichte vorm nog maar gelukkig en we hopen het ergste voor te kunnen blijven met oefeningen. Mijn klachten waren duidelijk:

- bij iedere nieuwe beweging veel pijn. Dus van staan naar zitten of andersom. Of van liggen naar lopen.
    - pijn in mijn liezen
    -pijn in mijn billen

Ik heb het ook nog over een draagzak of een dubbele kinderwagen gehad. Ze raad me aan om een dubble kinderwagen te kopen met de kinderen achter elkaar.. (heeft iemand daar ervaring mee??) Ik wilde de kinderen namelijk naast elkaar haha...
    Een draagzak is nu niks voor mij is mag alleen op mijn rus dragen en ons meisje mag natuurlijk niet meteen op mijn rug en Jesse wordt te zwaar.

Verder dus de oefeningen als huiswerk meegekregen en nu maar hopen dat het stabiel gaat blijven.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik vind persoonlijk een duowagen achter elkaar vreselijk. omdat als je bijvoorbeeld een stoepje op moet., je je volle gewicht moet gebruiken (aangezien de oudtse voorin zit is dit superzwaar)

ik heb zelf ellebei de keren bi gehad maar het verdween als sneeuw voor de zon toen ik bevallen was. en een draagdoek is dus perfect. zelf zou ik voor een draagdoek gaan.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja maar in Wendy haar situatie eerst maar niet lijkt mij, een draagzak/ draagdoek in combi met bekkenklachten. Maar wat jij zegt Kim zou ook idd niet 1 achter elkaar doen, uitzondering phil and ted misschien of mutsy met duoseat. Wij doen eerst een plankje en idd draagdoek. Maar mocht dit niet willen, wordt het een fietskar met buggymogelijkheid.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tja... ik gebruik dus geen draagzakken, maar draagdoeken. Wordt het gewicht goed verdeeld. Hier aan het begin van de zwangerschap met ook BI (al sinds 12 weken zo ongerveer) S. gewoon mee op mijn rug gedragen. Rugdragen scheelt enorm in gewicht. (Vandaar dat je kindjes tot ca. 4 jaar gewoon op je rug kan dragen). Het gaat bij BI er in ieder geval om dat je gewicht gelijk verdeeld. Dus een ringsling is even uit den boze.

Een dubbele kinderwagen komt er hier dus gewoon niet in. Het is voor mij niet praktisch...Ik doe veel met het openbaar vervoer, en kan me niet veroorloven om steeds de bus te moeten laten doorrijden omdat er er al 1 kinderwagen in staat, en ik met mijn dubbele wagen er dus niet in zou passen. (Staat vaak al een kinderwagen in de bus nl. Maar twee naast elkaar kan gelukkig wel. Zo groot is mijn Bugaboo niet, vergeleken met wat er al in staat haha). En zeker niet omdat S. 8 van de 10 x absoluut wil lopen. Ik ben dus wel van plan om draagdoek en buggy te gebruiken. En de baby dus gewoon op de buik. Heb je een specifieke reden waarom je een pasgeboren baby al meteen op de rug zou willen dragen dan?? Aangezien je aankaart dat dat nog niet kan. Ik zou dat sowieso met een pasgeboren baby nog niet doen... zou niet weten waarom... Maar zoals ik al zei, S. kan prima op mijn rug.
    Voor mijn moeder wordt het wat problematischer... vanwege nekslijtages. Die kan S.niet meer dragen. Maar de baby gaar prima lukken. Ik heb voor haar dan ook al een drager aangeschaft waar ze zich wat vertrouwder mee voelt.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Draagzak moet je ook niet doen. Maar een draagdoek knoop je ook om je heupen. En een bekkenband.... ook..... Dus lekker stevigheid voor je heupen, minder klachten, goede gewichtverdeling. Twee vliegen in een klap.

Bij S. had ik ook last van BI, toen was het vanaf 16 weken. En ik draag S.toch al sinds de kraamweek. Mijn ergste last had ik bij in en uit bed schuiven.... en niet bij het dragen.

Een dubbele kinderwagen met inderdaad het zwaarste gewicht bij de voorkant bij stoeprandjes optillen lijkt me ook helemaal niks. Zeker niet met BI. Je staan dan toch al snel een been als hefboom te gebruiken om te kunnen kantelen... en dus sta je assymmetrisch, en dus als gevolg... pijn.

En houdt er rekening mee dat Jesse steeds ouder wordt, en straks dus ook alleen maar wil lopen. En dan loop je dus met een onhandig grote dubbel wagen rond, een kind die voorop rent/loopt, en een baby in die dubbele wagen.
    En dan moet je ineens Jesse voor gevaar behoeden. (Ja, ik denk misschien wat verder maar ik zie het hier ook wel eens gebeuren).
    Stel dat Jessie de straat overrend (zal niet de eerste zijn.. als ik het goed onthouden hebben S., Joey en nog iemand, Donique?? ook van die enge acties gehad. En ik wil niet moeten kiezen tussen de kinderwagen laten staan met baby erin, om S. te redden, of de kinderwagen met baby en dan te hopen op de oplettende voorbijganger.

En meerijdplankjes schieten ook niet op. De meeste kindjes staan er twee keer op, en dan vinden ze dat ook niet boeiend meer.

Deel Deze Pagina