Daisy: Wat je zegt zit idd wel wat in. Het verschil is wel dat ik vooral op rustige wandelpaadjes loop met de kinderen. Dus geen grote gevaren dat scheelt weer. En hier in het dorp is het verder ook vrij rustig. Ik denk dat je moet doen wat je zelf het beste lijkt idd.. Ik vind het hier nog steeds wel een dubio moet ik zeggen. Ook omdat ik niet met 1 maar met 2 honden zit !!Maar een dubbele buggy achterelkaar schaf ik zeker niet aan aangezien Jildou uberhaubt liever niet in de buggy zit! Dat is dus geldverspilling !!
In mijn eigen wijk is het autovrij. Maar genoeg fietsers en scooters. En natuurlijk wel de parkeerplaatsen om de wijk heen. Maar ik ga ook wel eens mijn wijk uit . En tja... dan blijft Amsterdam toch wel een drukke grote stad... Twee honden en twee kindjes lijkt me inderdaad een hele uitdaging.
Ik heb er geen verstand van, maar sterkte ermee Wendy. Hopelijk blijft het stabiel en wordt het in ieder geval niet erger. Ik ga zo eten koken, eten, naar paardje, naar vk en dan lekker languit op de bank. Adios!
Daisy: Ja is toch wel heel wat anders bij jullie dan!!! Ja dat wordt nog een hele uitdaging straks, nou ja, we zien het wel !! Zal allemaal wel loslopen !! Jildou mag graag lopen alleen vind ik dat nu wat vervelend omdat de honden veel spelen met andere honden en rennen haar dan zo omver, dat is dan wat lastig. Ff ander vraagje.. jij als expert inmiddels ... Voorweeën: soort ongi-achtig gevoel en harde buiken?? Off... Ik heb vandaag hele dag al flinke harde buiken. Maar sinds vanmiddag ook wat last van mn onderrug en onderbuik.. wat ongi-gevoel zeg maar..
Hihi... ik prop S. nu ook in de bugaboo hoor Ik leg het wel uit hoor, waarom het toch echt moet. En meestal vind ze het dan best en gaat ze zelf zitten. Ik kan haar gewoon echt niet bijhouden als ze een sprintje trekt, en op Stop!! reageerde ze vorige week voor het eerst . Ik denk dat ze ook van haar laatste actie schrok. (Fietspad overrennen, en toen ze net aan de andere kant stond en ff de wind van voren van mij kreeg ) reed er een scooter langs. Waarna mijn moeder (die er bij was) en ik helemaal schrokken en zeiden dat dat de reden is waarom ze geen fietspaden over mag vliegen. (Zo'n fietspad die onder een flat doorloopt, dus je zien op afstand niet van te voren of er wat aankomt, en voor de persoon op het fietspad, die ziet dus ook niet aankomen dat er ineens iemand op staat. Doodeng dus met kleine kindjes. Als ik nu alleen met haar weg ga, gaat ze dus echt niet lopen... Maar dankzij de voorween ga ik al niet eens meer alleen met haar weg... Die Phil Ted is toch die wagen met hangmatje eronder voor de baby? Die zien er wel grappig uit. Voorweeen voelen als normale weeen. De golfbeweging, die sterker wordt en dan weer afzwakt. Ze kunnen inderdaad flink pijn doen. Ze worden alleen niet steeds intenser, en niet regelmatig, of erg kort regelmatig. Ze kunnen verdwijnen bij warmte (kruik/douchen), of houdigsveranderingen zoals gaan liggen). Bij mij wordt het een band die om mijn gehele buik/rug/heup flink strak wordt aangetrokken. Soms met steken erbij in liezen en/of vagina. De pijn in mijn rug is tot op heden het meest pijnlijkst bij de voorweeen, maar ik had bij S. dan ook rugweeen bleek achteraf.
Daisy: Ooh ja maar je hebt helemaal gelijk hoor!! Jildou heeft ook niet altijd keus Zo wil ze het laatste stukje ook vaak even lopen, maar dat is op een stoep langs de weg, al is het hier maar 30, de meesten rijden veel harder. Dus je moet ook niet denken dat Jildou mag lopen en ik zeker met 2 honden en een kinderwagen mee !! Lijkt me net iets te riskant !! Hmm ja dat klinkt idd wel wat ik voel, ook die strakke band om je buik heen die aangetrokken wordt zeg maar.. Was vanmiddag echt heel erg met lopen ... PFfff..
Ja, dat met dat lopen... erg he. Daarom durf ik dus echt niet meer alleen weg. Want dan wil ik gaan zitten (thuis), maar hoe sneller je probeert thuis te komen, hoe meer pijn. En hoe langzamer je loopt, hoe meer de band strakker wordt. Dus uiteindelijk kom ik in een ernstige slow-motion thuis. Niet dat diegene met wie je weg gaat kan helpen hoor... maar voelt toch wat fijner haha.
Had het twee weken geleden ook bij de controle VK. Die bevestigde bij het voelen van de ligging dat mijn onderbuik keihard was. Ze zei zelfs nou tot vannacht he. Maar ja, mocht kennelijk niet zo zijn....
Daisy: Nou nu weet ik het idd zeker!! Zo was het dus vanmiddag ook. Ik was met de honden uit en was in staat terug te gaan.. Toch geprobeerd, maar was niet erg fijn! Kwam er ook nog een buurtje achter me aan gefietst: Zegt ze: loop jij weer met een dikke buik?? Haha ziet ze ook lekker op tijd .. Ik zo ja hopelijk bijna vanaf hoor HAHA!! Maar kan met voorstellen dat je iig niet met een 'loslopende' S alleen over straat wilt of alleen.. Is idd echt neit fijn. Hoop ook niet dat ik dit nog 5 weken moet hebben elke dag de hele dag door...
daisy nog niet bevallen dat is een tegenvaller ik hoop dat het niet lang meer gaat duren voor je. wendy vervelend bi sterkte ik hoop dat je oefeningen helpen. truus wanneer heb je vakantie ?? volgens mijn kun je dat nu wel gebruiken.
Sam zie nu pas dat je al zover bent!!! whaaaaaaaaa jij bent bijna aan de beurt haha. (maar eerst Daisy toch maar ff he ) meiden ik ben zo zenuwappig!!
LALA HAHAHA ja gaat snel he !! Maar idd ik gun het Daisy eerst hoor, ik wacht nog wel even !! Spannend, nog 2 nachtjes meid!!!
veel zenuwen Truus, loop de hele dag te bedenken wat ze hier af kunnen keuren en bert is vandaag weer begonnen met zij examens dus die heeft een beetje dubbele stress
haha, zulke lieve mensen afkeuren? Spannende tijd voor Bert, ik zal voor hem duimen! Ga jij minder werken eigenlijk als jullie kindje er is?
Een draagdoek is waarschijnlijk geen optie meer Kim. Dit komt door mijn auto ongeluk en ik was voorheen al een rug patiënt, en dan nu nog bi erbij.