Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dan weet je dat niet idd :D !! HAHA!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb maar ff sms-je gestuurd. Mocht vragen sms-en dus.... :p

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Spannend Dais: nog niets?

Sam: Ook sterkte met de laatste loodjes.

Linds: Snap dat je zeuwachtig bent, maar komt vast goed. is er niets iets van pleegzorgverlof in Belgie. Hier in Nederland wel volgens mij. Althans op mijn werk staat het genoemd in de CAO. Ik heb dat toen nagekeken omdat wij ook naar Pleegzorg en adoptie aan het kijken waren.

Gister controle vk. hartje weer gehoord, wel een opluchting hoor dat beeb het nog doet. Hij/zij was flink beweeglijk, ik voel er alleen nog niets van, dus ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Verder bloeddruk etc. allemal goed. 5 juli moet ik weer terug, maar eerst 23 juni de 20 weken echo, spannend.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

Verdikkie Daisbeeb, laat je eens zien! ;)

@ dragen of duowagen : ik ga toch zeker voor dragen, ook met mijn (reeds langere tijd bestaande) rugklachten.
    Duowagen lijkt me echt helemaal niks, vooral idd dat hefboomeffect bij stoep af-stoep op... en onhandig lomp/groot.

@ ego : gister weer goedgekeurd door vk. Beeb is lekker druk steeds, draait volgens mij nog rondjes in mijn gestaag groeiende buik.

@ truus : goeie actie met die Birkies! :) Ik was gelukkig op tijd vanmorgen, dus heb een paar kunnen scoren (alleen geen leuke kleurkeuze, maar je kan niet alles hebben ;))
    Enne ...dat uitzettingsbevel blijft geweldig! :D

@ Zora : fijn he, hartje weer horen? ! Spannend hoor, naar de 20-weken echo toe!

@ verder : alweer vergeten :)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh sh*t ik wilde vanochtend ook nog naar KV voor die Birkies, maar ben het helemaal vergeten. Ga vanmiddag nog wel even langs, maar zullen wel uitverkocht zijn dan, in ieder geval in mijn maat (39) die is altijd als eerste weg.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

Dat is balen zora. duim gewoon voor je

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jaa top he die actie!
    Had ze gister al gekocht, vandaag nog een paar en een paar voor mama.

Pauze is voorbij, zal m vanavond plaatsen!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Had eigenlijk jouw moeten PB-en Truus. Had je misschien een paar kunnen opsturen, volgende keer beter maar....

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik was gistermiddag al vragen omdat vaak de acties op maandag al verkocht worden en dinsdags uitverkocht zijn, maar in de gemeente waar ik werk gaven ze aan echt pas dinsdag te beginnen met de verkoop ivm de mensen die er op maandagmiddag al op uit zijn.. niet eerlijk naar de mensen toe die het krantje volgen en geloven en ervan uit gaan dat de actie dinsdags pas is.

Ik stond er vanmorgen idd op tijd :)
    Ze gingen als broodjes zeiden ze.
    Overigens vallen ze bij mij, en dat had ik al begrepen, groot. Ik heb van de birkies een maat kleiner dan normaal. Helaas niet echt kleurkeus (zwart of jugh, goudbruin) maar ben blij met zwarte!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwart is wel handig toch? Past overal bij. En tsja, als ze er niet meer zijn moet ik er maar duur(der) aan.

11. ProudMum

zora, laat even maat en kleur weten. Dan kijk ik vanavond even!

Idd, hier ook sinds vandaag in de verkoop maar personeel mocht maandag om 1800 al.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh ships.... Birkies vergeten.... Had mams kunnen vragen of ze langs de kv kon.....

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lieve meiden,

Ik ga afscheid van jullie nemen. niet omdat ik wil maar omdat ik moet. op een of andere manier zit hier binnen het forum een lek die het erg leuk vind om informatie door te spelen aan mijn ex. ik wil door m et mijn leven zonder elke keer terug gehaald te worden dus ben ik genoodzaakt jullie hier te verlaten.

Ik heb een vermoeden wie het is en wil die gene bij deze dan ook open en bloot op de twee topics waar ik elke dag ben, heel hartelijk bedanken voor deze actie: GET A LIVE! de gene die zich aangesproken voelt weet dat van zichzelf dus de rest heeft geen reden hier mee te zitten toch?

even voor de goede orde ik zit er niet mee met de info die je doorspeelt. onzettend veel plezier ermee maar...GET YOU FACT RIGHT ;)

dikke knuffel voor jullie en alle liebe kindjes.

X
    Claire en Lily

14. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    mamastarlight

jammer dat je nu weg gaat, ik wil je heel veel suc6 wensen in je leven samen met lily en dat er nog veel goeds op je pad mag komen.
    ik vind het wel jammer dat er een lek zit en dat iemand zich zo wil presenteren bij je ex die persoon is gestoord en zielig bezig.

clair en lily het gaat jullie goed.

15. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    daisy ik hoop dat je je kleine nu echt snel mag gaan zien.
    heeft de vk al wat terug ge-smst???

lalalindsy ik wil je alvast heel veel suc6 wensen voor morgen met het gesprek nog 1 nachtje slapen.

zora 23juni is al snel dat zit je alweer op de helft wat gaat de tijd toch hard.

meiden hoe gaat het eigelijk met onze kleintjes??
    met femke gaat het redelijk ze is al ruim 2 weken verkouden en heeft in 2 maanden tijd 4 tandjes erbij gekregen en ik denk zelf dat er nog 3 aan te komen.
    femke loopt nog niet los wel aan 1 vinger duurt niet lang meer denk en dan loopt ze zelf.

16. ProudMum

Lieve MamaS,

Wat ontzettend jammer dat door toedoen van iemand anders jij deze keuze moet maken.

We houden contact meis!

Liefs van mij!

@Zora, We hadden al gesmst, ik roggel ut wiel!

17. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Goed bericht dames, ik heb de pennen online besteld. Had een webshop gevonden, voor de zekerheid gebeld of het op voorraad was en gistermiddag besteld. Vandaag zijn ze al binnen :)
    Met gravures en zwarte vullingen, helemaal top. Dus alles geregeld.
    Net even naar zonnebank geweest, durf het nu wel weer aan met de wondjes. Alles zit mooi dicht, nog een enkel korstje erop.
    Moet zelf wel erg wennen aan de littekens hoor, hoop dat ze nog wel vervagen!
    Nog 3 daagjes werken en dan vakantie :D

18. ProudMum

Zijn ze erg aanwezig dan Racebabe?

19. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Gaat wel, onder aan mn rug en eentje aan zijkant borst.
    Maar ik moet gewoon wennen dat er geen donkere vlekken meer zitten maar een (rode) streep van 1,5-2 cm.
    Gelukkig kwam uit het onderzoek niets naar voren, doodgewone vlekjes ;)

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    MamaS wat jammer :(
    maar begrijp het wel hoor, tss zielig persoon zeg...
    veel succes met zijn tweetjes

dikke kus,
    lindsay

Deel Deze Pagina