MamaS Wat ontzettend klote dat het o moet gaan erg triest ook dat er mensen zijn die dit doen. Het zal we leen werkeloze K*T zijn die niks anders te doen heeft in haar leven. Ik wens je heel erg veel succes met de kleine en het oppakken van je leven! Lieverd je hebt mijn nummer we houden contact!! Liefs Wendy en Jesse
Overigens heb ik niks tegen werkelozen whaha....Maar wel als ze gek zijn (zit tenslotte zelf ook nog in de ziektewet )
Moe meis, ik ben helemaal op! ga morgen fysio bellen vorr mn rug. en met jou? Hoe is het weer? Hier regen en onweer...
Ik ben weer beter heb vandaag wat in de tuin gewerkt en zelfs vanavond een Big Mac gegeten ach ben pas 2 kilo aangekomen in bijna 26 weken. Bart knapt ook langzaam op. Hier komen af en toe wat druppels uit de lucht nog niet veel.
oei, lekker!!! Groot gelijk hoor meis, mag zo af en toe wel eens! Hoe was de bbq zondag? beterschapsknuff voor Bart!
Tja toen was ik nog ziek dus die ging niet door haha..Nu staat onze bqq nieuw te blinken in de schuur. (foto op hyves )
:d wendy ik snap hem hoor lieverd! hou met jouw en truus zeker contact en wie weet kijk ik af ent oe nog eens hier. weet bhet. vind het flink k*T ga slapen, knuf allen
MamaS: Wat rot zeg dat er iemand zo zielig is om jou hier te volgen en dingen door te roddelen. Sjonge, echt jammer dat er zulke mensen zijn. Ik hou je per sms wel op de hoogte hoor als hier nieuws is, en jij af en toe ook even sms-en hoe het met jou en Lily is. Truus: We hebben al gesmst, je bent een schat dat je aan me denkt terwijl je er zelf even doorheen zit. Ook goed om jezelf denken he? Morgen zit ik de hele dag op het stembureau en help ook met tellen dus ben laat thuis, maar PB je rekeningnummer even dan maak ik het donderdag over. Linds: heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Liefs!
Geen sms terug. Maar goed. Ik kan het volgende week ook nog vragen. En hoop dat ik het eigenlijk niet hoef te weten. Met verkoudheid enzo gaat het beter. Lang leve homeopathie! Dus beeb.... .
Dais, hier ook fan van homeopathie! Fijn dat het alweer beter gaat! Zora, ik pb je straks even meis! Lieve lala en bert, Heel veel succes vandaag met jullie thuisgesprek! Hopelijk komt jullie kindje snel en zijn jullie eindelijk papa en mama!
Lindsay en Bert, heel veel succes vandaag ! ! ! Gaat helemaal goed komen want jullie zijn toppie! ! MamaS. Grrr. na je berichtje op hyves had ik gehoopt je hier nog wel lekker met je te kunnen kletsen. Maar niet dus. Heel veel succes met Lily en alles wat jullie toekomst zal brengen. Ga je missen hier!
mama. succes meis! truus meis denk je wel aan jezelf????? hier druk ochtendje gehad. vanmiddag stemmen en boodschappen doen. vanavond werken! kus
doe mn best kim. Zo, joey slaapt en mn was is weg. Hebben al gestemd en boodjes zijn binnen. Nu effe koken voor mn mannen want ik ga met t team van mn werk uiteten