Gelukkig is Bart zo goed als opgekapt hij gaat morgen weer werken. Vandaag een nadere kinderwagen gekocht voor 2 kindjes. en o o wat rijd hij heerlijk. Verder de boodschappen gedaan, gepoetst, gewassen en iets gestreken. Morgen nog een klein beetje strijken en dan ff lunchen met een vriendin (dat heb ik dan wel verdiend )
Goeiemorgen Daisy vandaag een prachtige datum om te bevallen 10-06-10 en mijn lieve zusje is jarig zet hem op Gisteren thuisgesprek gehad en het 'keuren' van ons huisje. Heb geen commentaar gehad, in het kamertje mochten gerust 2 kindjes (maar we beginnen met 1 hoor ) Ook het gesprek leek mij positief te verlopen. Er zijn nu 2 vervolgafspraken gemaakt om allebei apart over onze jeugd te vertellen, met wie we een sterke band hadden en met wie niet en waarom. Weer een stapje dichterbij
nu word het helemaal spannend Linds. Zijn de vervolgafspraken ook om wat achtergrond info te krijgen van jullie?
ja, denk het wel truus, een gesprek met mij van 1,5 uur en een paar dagen later een gesprek met Bert 24 en 28 juni
Nee mijn fysio raadde het af dan mar niet en we kwamen er achter dat die bij ons niet tussen de gemetselde bloembakken naast de voordeur past en deze wel dus dat ook wel prettig