NOU MEISJES, de kogel is door de kerk. de twee jongste katten gaan weg. eerst naar een asiel om vervolgens hergeplaatst te worden. we hebben nu een nieuwe bank waardoor ze niet meer achter de verwarming kunnen komen en sindsdien zijn ze zo bang. en donique loopt de hele tijd achter ze aan waardoor xze nog banger worden./ echt zielig. dus het is gewoon beter om ze samen te herplaatsen bij een rustig iemand zonder kids. want vooral de jongste plast alles onder gewoon van angst! ik vind het echt vreselijhk maar heb alles geprobeerd nu en het gaat gewoon echt niet. ik hoop zo dat ze ergens anders een goed huisje krijgen!
oei ik wist helemaal niet dat het zo moeilijk ging met de katten is inderdaad wel zielig... (moet zeggen dat mijn katten ook errug bang zijn als hier kindjes op bezoek zijn, hoop dat dit nog veranderd als er hier misschien een pleegje komt)
tja het is gewoon zielig om haar te houden. ze is zoooooooooooo bang!haar doe ik er geen lol mee. het is niet alleen voor kindjes voor alle mensen. maar als het rustig is durft ze wel meer. dus alleen volwassenen zou perfect zijn. ouderen ofzo!
Even ego! Ga zo even bijlezen..... Vandaag de 20-weken echo gehad! Kindje is zoals het nu lijkt helemaal goed gekeurd. Ook al geven ze natuurlijk geen garanties! Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan! hint . hint. ( maaruh geen reacties in het topic a.u.b.! ! ! )
Linds, lekker zeg dat er deze maan alweer twee afspraken staan voor gesprekken. Heb je een goed gevoel over gisteravond?? Truus, voel je je alweer wat beter?? Knuff! Kim, een huisdier wegdoen doe je niet zomaar, jij wil het beste voor je poezen en blijkbaar kun jij dat ze niet meer geven. Hoop dat ze snel samen ergens anders worden geplaatst. Hier alles goed. Voel de kleine vandaag heerlijk schoppen. vanaf vandaag echt wat overtuigender! heerlijk!
Maranka, gefeliciteerd met je goede echo. En ik heb bij je foto ook al een reactie geplaatst. Hoe zou het met Daisy gaan??? Linds, fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat jullie huis goed is gekeurd. MamaS, jammer dat je ons moet verlaten, omdat iemand je niet met rust kan laten. Vraagje: hoe pakken jullie het aan als jullie kindje dramt? Britt heeft het op het moment erg aan met drammen of na 3 keer nee zeggen gewoon doorgaan met wat ze van plan was.
Hoi Taby, Jasper had vandaag ook zo'n dag dat luisteren er niet bij was. Ik zet hem tegenwoordig na een paar keer waarschuwen en niet luisteren op de gang. heb daar een opstapje staan waar hij van mij op moet zitten. Na een minuutje haal ik hem weer op. Vaak werkt het , maar meestal maar tijdelijk. 9 van de 10 keer gaat hij dan 10 min. later op bed en is het slecht luisteren te wijten aan dat hij moe is. Bedankt voor de reacties meiden. Ben ook nieuwsgierig hoe het met Daisy is.... Ga zo mijn bedje opzoeken. 't is morgen er vroeg weer uit.
maranka zie pb en ja, ik heb een heel goed gevoel over gisteren... ben om kwart voor tien 's avonds nog naar mijn moeder gereden om onze gesprekken wat te vergelijken en daar hadden ze toch wat negatieve kantjes over het huis, en hier niet dus ben echt blij Loop al de hele dag in de wolken, maar probeer er nog steeds rekening mee te houden dat we afgekeurd worden, al wordt dat steeds moeilijker... ik durf al 3 jaar niet positief te denken.
Met Daisy is het niet veel anders dan vanmorgen. Voorweeen, zwaar betonblok/bowlingbalgevoel tussen mijn benen. Moe (gat in de dag slapen), slecht kunnen bukken, geen eetlust (al paar dagen), en diarree (al paar dagen/weken). We gaan vrolijk verder. Benieuwd of de nacht wat brengt. S. kwam op precies 41w. En over 3 min. ben ik dat nu ook weer.
En weer niks!!!!! Waar blijft beebje nou. Beebje moet er toch een keer uit!!!! Maar verder dan voorweeen en het zware gevoel komen we maar niet. Ja, het ongi-gevoel, maar ook die zet niet door. Weet dat ik zei dat ik ervan uitging dat het nu ook wel 41 w zou duren. Maar nu is 41 w. En ik wil gewoon beebje vast houden..... Hoeveel langer moet ik nou nog geduld hebben! .