JA echt heel erg haha Jesse is lekker in bad geweest en heeft de hele weg in de auto geslapen. Hij slaapt nu net pas 10 minuten....Hij was heel onrustig...hij heeft ook zoveel indrukken op gedaan.
Joey wilde eerst niet maar na een smoothie en een bak vlaflip zat hij vol genoeg om te gaan slapen! Ik duik ook op bed, ben ongi geworden net en heb super buikpijn!
Matt is de 23e jarig, dus ik vermoed dat weekend in die week. Vraag morgen even na wat ze bedoelde goed?
Is goed meid! Die zaterdag de 26 hebben wij wel de 3D echo smorgens om 11:00 uur . Hopelijk is het op zondag Anders proberen we toch wel te komen als het lukt hoor..en als jullie het gezellig vinden .We vonden het zo gezellig !! Knuf voor de buikpijn meid en slaap lekker.
Goedemorgen! Joey werd net wakker en vertelde dat hij naar de olifantjes wilde.... Vond Mike wel een goed plan, dus we gaan zo even wassen, aankleden en de auto in naar de dierentuin.
hello! mieke: veel plezier in rome en ontzettend veel succes de nieuwe rondes! Lijst: tip staat er nog verkeerd op en is het niet leuekr on derscheid te maken in bevallen van tweede kindje? kim staat nu onderop bij bavellen van de eerste kindjes...
daisy: sterkte met de kwaaltjes en voorbereidingen. Maranka: hoe gaat het nmet jouw? en willen jullie weten wat het wordt? mik: dat is netjes meid! dat doorslaap geluk had ik ook met lily, heerlijk.
daantje: welkom terug en fijn te horen dat jullie zo'n leuke week hebben gehad. wordt het testen deze maand? Zora: wees wel allert bij de babydump Taby: veel plezier! schitterend weer daarvoor!
joey: veel plezier! ego: gisteren weer ongi geworden en heb er echt meer last van. vooral me rug en ik weet heel goed waar de hechting heeft gezeten.
Mama: Was bij mij de eerste keren ook flink erger dan voor zwangerschap. Maar het is weer beter geworden na een paar keer..