hoihoi, hoe gaat het hier met iedereen? maranka een goed echo zie ik! gefeliciteerd! weten jullie wat het is? en het beepje van daisy is eigenwijs zo te zien! succes meid~! hoe gaat het met de andere zwangere dames? en met alle kindjes en natuurlijk met iedereen? hier zijn we een hele tijd aan het tobben geweest met luna. ze heeft zoveel last van de reflux, echt zielig! ze spuugde laatst zelfs een beetje bloed zo kapot was haar slokdarm. toen was voor mij echt de maat vol en heb ik om andere medicijnen gevraagd, die heeft ze gekregen en nu gata het echt goed! Milan slaapt in een groot bed en hij vind het helemaal geweldig! hij was uit zn ledikantje geklommen dus het werd echt tijd voor een groot bed. verder kletst hij de oren van ons hoofd, erg gezellig! herkent iemand dit? http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/213396-knobbeltjes-kliertjes-nekje-peuter-2-jaar.html vandaag gaan we een weekend weg, ff er tuusen uit! liefs rebbel
Lieve Lala ik kan me wel voorstellen dat je positief denken moeilijk vind lieverd, maar ik denk dat je nu eindelijk wel positief mag denken...Ik denk dat ze inzien dat jullie hele goede ouders zijn! Mijn gevoel zegt dat dit helemaal goed gaat komen. Als de volgende gesprekken goed zijn hoe lang kan het dan nog duren voordat je een kindje geplaatst kan krijgen?
Geniet van je weekend weg Rebbel en fijn dat het nu goed gaat met Luna. Daisy dikke knuffel je beebje moet er nu maar eens echt uitkomen hoor
daisybeeb kom er nou eens uit !!!!! maranka gefeliciteerd m,et je goede echo! lala succes meis met al die spannende gesprekken etc! rebbel blij dat de andere medicijnen goed aanslaan. hier ook reflux maar tot nu toe werkt de losec redelijk. ga sydney even uit bed halen. is het er niet mee eens! donique is ziek dus sydney zal wel snel volgen! kussies
Goedemorgen meiden! Was er gister maar heel even, maar had geen puf om te reageren, heb woensdag op het stembureau gezeten van 8.00 - 21.00 uur en daarna nog tellen dus was om 23.45 uur pas thuis, ben toen meteen bedje in gedoken maar kon niet slapen en heb heel de nacht liggen woelen. Nu vannacht wel heerlijk geslapen maar ik voel me nog mega moe. Linds: Kan snappen dat je het moeilijk vind positief te denken meis. Ik denk dat je neit zomaar wordt afgekeurd hoor, ze zitten te springen om lieve ouders en dat zijn jullie. neemt natuurlijk niet weg dat het allemaal mega spannend is. Knuffel! En op naar de volgende gesprekken. (wel intensief hoor allemaal). Kim: Jammer dat je hebt moeten beslissen je katten weg te doen. Ik snap dat dat niet zonder slag of stoot gaat, je geeft toch om die beestjes. Ik moet er niet aan denken om mijn katten weg te doen, maar als ze op een of andere manier ongelukkig bij ons zijn straks als de kleine er is is het het beste voor ze. Al hoop ik natuurlijk dat wij niet voor die beslissing komen te staan. Dais; Nog geen beeb, die zit nog veel te lekker bij mama. Sterkte ermee en hopelijk heb je hem of haar snel in je armen. Rebbel: Wat fijn dat het nu beter gaat met Luna. En leuk dat Milan nu in een groot bed slaapt. Geniet van je weekendje weg! Maranka: Gefeliciteerd met de goede echo, leuk!!!! Ik kan niet wachten tot onze 20 weken echo. Hoop zo dat allels goed is en ben ook erg nieuwsgierig naar het geslacht. Ik denk een meisje, mannetje denkt een jongetje. verder gaat alles z'n gangetje hier hoor. Vanmiddag maar eens even goed poetsen thuis. Heb vorige week een beetje snel gedaan dus alles moet nu goed gebeuren. Dan eten koken, eten, naar bijrijdpaardje, en filmpje kijken. We hebben eigenlijk een verjaardag, maar ga m afzeggen ben echt moe. Morgenavond een bbq bij ons in de tuin dus dan ook alweer druk. Verder druk aan het concentreren en wachten op leven in mijn buik, maar kan nog niet zeggen dat ik de beeb duidelijk heb gevoeld, nog even geduld dus.
daisy toch, het duurt nu echt wel lang hoor... snap dat je het ook helemaal beu bent, en wat klinkt dat pijnlijk, een bowlingbal tussen je benen... kom er maar uit beebje, je mag met je zusje komen knuffelen
wendy, ik denk dat ik in oktober weet of we goedgekeurd zijn of niet. daarna kan het een week duren of een half jaar dat ze een kindje hebben. als ze er een hebben, is het binnen een week bij ons. het kan ook zijn dat de mama het kind meteen na de geboorte af moet/wil staan, in dat geval mogen we 2 dagen naar het ziekenhuis zodat we kunnen kennismaken en zodat ze kunnen voordoen hoe je een kindje moet wassen enzo en daarna mag je het kindje dan mee naar huis pakken. Op één of andere manier heb ik het idee dat dat laatste hun bedoeling is, ze hebben zeker 5 keer gevraagd of we dat zien zitten, zo'n kleintje en of dat zo snel te regelen is op het werk. We zullen zien, het zou leuk zijn natuurlijk, maar een kindje van een maand of 6 of 8 maakt ook niet uit
gelezen maar reageer zo even. Ga nu pannekoeken bakken voor meneer, dan hoef ik ze zo alleen op te warmen als Joey wakker is
dat zou idd leuk zijn zora ik denk trouwens dat jij een meisje krijgt maar ik heb al een paar keer fout gezeten hoor
DWANGBEVEL, in naam der koningin: Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden . Adres: In de buik van DaisySanchez. Plaats: De mamma . Geachte heer/mevrouw baby, Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen. U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.
Rebbel, ik heb geen idee meis! Fijne vakantie en wat stoer dat Milan in een groot bed ligt! Arme Luna, welke medicatie had ze en welke krijgt ze nu? Linds, Think positive meissie!! Al kan ik me niet indenken hoe jij je voelt natuurlijk. Maar ik weet wel dat jullie een kindje gaan krijgen om al jullie liefde aan te geven! Kim, Je bent er maar druk mee. Beterschap voor Donique en ik hoop dat Sydney de dans ontspringt! Zora, Ik kom net van het postkantoor af en zal je zo het T&T nr PBen! Ik had al een vermoeden dat je weer zo'n lange dag had, was dat de vorige keer ook niet zo? Toen stond je nog in de krant toch? Ik gok ook een meid, maar de laatste paar keren had ik het niet goed... Nog heel even wachten en dan mogen jullie al voor de echo. Spannend! En denk maar even lekker aan jezelf, zwangeren is zwaar werk en rust heb je hard nodig dan! Ligt jou placenta voor? Zo ik ben weer bij geloof ik?