Helleu! @ lala : meis, wat geweldig om te lezen! En een afwijzing zit er niet meer in hoor, dat geloof ik echt niet ... het is gewoon afwachten tot er een kindje jullie nodig heeft! @ mieke : fijne vakantie gehad meis? @ ego : we hadden hier vanavond een slaapweigeraar. Ligt er net een minuut of 10 in.. mutsje. Ze had van oma kinderchocola gehad daarstraks na het eten...denk dat dat dr wakker heeft gehouden @ Daantje : Faylinn is een heerlijke drukke eigenwijze vrolijke lieve dondersteen. Hele verhalen, vertelt alles na en probeert ons gigantisch uit op z'n tijd. Oostindisch doof ook. Heeft duidelijk een eigen mening en is niet bang die te laten weten, hihi.
Thanx meis! Zie dat je ongi is begonnen! En nu een prachtige cyclus met op het eind twee roze streepjes erachteraan a.u.b.! !
maranka, straks word ik nog emo omdat jij emo wordt daisy, je geduld wordt nogal op de proef gesteld he... nog niet te veel last van mensen die constant vragen:''en, ben je nog niet bevallen?" (ons niet meegerekend, wij mogen dat he ) Mieke hier hebben we 3 delen achter de rug: infoavond, vragenlijst en afgelopen woensdag thuisgesprek gehad met de daarbij horende controle van ons huis en slaapkamertje. Alles is goed gegaan, heel positief allemaal. 24 en 28 juni mogen we weer op gesprek komen, dan moeten Bert en ik vertelllen over onze jeugd. En dan nog de cursus en dan weten we normaal in oktober of we zijn goedgekeurd of niet
Veel plassen, moeite met opstaan vanwege neerwaartse druk. Heerlijk gedroomd dat buikbeeb er was, en dat ik een nare droom had van niet. Heel jammer als je dan wakker wordt en het andersom blijkt. Ook maak ik me steeds meer zorgen. Uk heeft steeds minder ruimte en beweegt dus steeds minder (behalve 's nachts). Moet kleine overdag wakker porren. Heb Daisyman al gevraagd of hij thuis blijft morgen. Tis elke dag weer een opgaaf om op te staan van de bank voor noem-maar-op voor S. Die steeds wacht tot ik net zit voor ze ineens iets van mij wil. En gillend wegrennen voor haar luier en verstoppen ( vind ze een leuk spel ) trek ik allang niet meer. En net als Faylinn is ze goed in Indisch doofheid.
Dais, flink klagen morgen! Dit schiet niet meer op zo! Wen, Duinrell was super! Veel leuker als vorig jaar!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad meis! WIj gaan vanmiddag naar 123 speelparadijs in eindhoven. (binnen speeltuin)
meiden dank jullie wel voor jullie reactie vind het altijd erg leuk om te lezen wat de kruimeltjes uitspoken. daisy hoop dat de vk morgen iets voor je kan doen. mieke fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Bij het 123 speelparadijs was het super leuk. Het was goed te doen voor een zondag middag. Maar er was een kinderfeestje van kinderen rond de 8/9 jaar die steeds in de baby/peuter hoek aan het klote waren. Dus er moest ff ingegrepen worden want de baby's en peuters zaten langs de kant dat vind ik dan niet kunnen in een hoek die bestemd is voor kinderen van 0 tot 4 jaar @Daantje hoe is het met Femke dan?