Van harte Daisy en Daisyman met jullie zoon! En prachtige naam hoor, vooral Laurens. Zo heet mijn man namelijk alleen dan met ou). Sterkte verder, hopelijk hoef je niet alsnog naar het ziekenhuis.
DS en DS man, gefeliciteerd met jullie zoon. Samantha, gefeliciteerd met je broertje. Mooie namen. Hopelijk gaat het snel weer goed met Daisy!!
Daisy, Daisyman en Samantha, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Jeremy Laurens! Laurens staat bij ons als eerste naam op het lijstje van jongensnamen! Super naam dus! Hoop dat je lekker thuis kunt blijven en niet naar het ziekenhuis moet.
Daisy, D-man en Samantha van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Jeremy Laurens. Had ik toch gelijk dat ze vandaag met de kleine in haar armen zou liggen hihi.
Zora, wat een prachtig gevoel is dat he. En je mag het nog heel vaak gaan voelen hoor, dus geniet er maar van. Iedereen veel plezier met het kijken naar de voetbal, Brittje zit ook al klaar in haar oranjeshirtje.
eindelijk zeg, jullie hebben lang geduld moeten hebben zeg. hihi je mannetje moest vandaag thuis blijven van jou, maar hij heeft de kans niet gehad om naar zijn werk te vertrekken
Jahoe!!! DAISY EINDELIJK MEID!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/ broertje!! Hopelijk hoef je niet naar het zkh!!! Dikke knuffel!!
Updeet (beetje laat, eerst voetbal gekeken ): Jeremy doet het goed. Als Daisy plat blijft de hele dag mag ze naar alle waarschijnlijkheid thuisblijven. S. is supertrotse grote zus!
O bijna vergeten: Samantha ook gefeliciteerd natuurlijk. En fijn dat Daisy lekker thuis mag blijven. Veel koningskoppels hier bij de Kruimels en Spruiten valt me op trouwens, leuk hoor.
Wat is trouwens een leuke termijn voor een pretecho volgens jullie? Had het bureau al even gebeld en zij zeggen rond de 26/27 weken. Maar wilde even jullie mening!
daisy daisyman en samantha. van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje jeremy. mooie naam! dikke kus
daisy en daiysman en samantha van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. zora wat een fijn gevoel he leuk hoor geniet er van. wij hadden met 25,5 weken de pret echo.
Daisy: Ik ben zoo sociaal, je weet het nog niet, maar mijn beebje dacht laat ik haar voorweeën maar overnemen, dan kan zij bevallen!!!