mamas ook een lekker nacht achter de rug zeg ik begrijp je vraag niet helemaal wat bedoel je eigenlijk met sta je er nuchter in / tegenover ?
Tja, zit nu met voorweeen op de bank. Straks ff dutten met S. Ze wil nu per definitie een schone luier.. maar er zit niks in haar luier .
hoeft niet want ik ga toch winnen hihihihihi. wil wel een mooie nieuwe voor sydney! hier regeldagje. geloof elke twee uur gevoed! en oppas op julia gehad dus druk druk druk. maar nu alleen sydney nog beneden en dat is lekker rustig!
Kim, zij had een topic in de lounge geopend een paar mnd terug. Borstkanker en niet meer te genezen. Begin deze maand kreeg ze longonsteking en toen is ze overleden. Haar dochter heeft een topic geopend in de lounge, had Randi om gevraagd in haar afscheidsbrief.
heel erg! jeetje de rillingen lopen over mijn lijf. hoe oud was ze??? ik ben naar bed voeden en oogjes toe! kussies
Triest van Randi ja, ik las het net. Krijg je toch een brok van in je keel als je dat leest. Iedereen een lekker weekend achter de rug, behalve Daisy. Balen zeg van al die voorweeën. Hopelijk wordt het snel menens.
Nou meiden ik kruip lekker mijn bedje in, ik kan mijn ogen niet meer open houden. Morgen CB met Jesse en naar de VK en savonds voor de eerste keer naar zwgym (puur voor de contacten omdat ik hier niet veel mensen ken leek het me wel geinig haha )
Goede morgen! Dadelijk om 11 uur met mijn mannetje naar het CB ben benieuwd naar zijn cijfers. Hij is denk ik niet veel aangekomen. Maar hij doet het goed dus ik vind alles best