Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    LEUK zora! !!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank voor de lieve reacties meiden, Was al trots op de spulletjes en nu helemaal. :D

Ga nu eten koken. Lekker gebakken visje en een maaltijdpastasalade denk ik....maar heb ook zin in sperziebonen...mmmm moeilijk....

Fijne avond!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heel leuk zora. echt leuk hemeltje ook!

4. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zora wat een leuke spullen allemaal zeg.
    fijn dat jullie geslaagt zijn.

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mooie spulletejs meid!

hier een heerlijke dag gehad. voor een huisje wezen kijken maar dat wordt het helaas niet. nee ik sta n iet hoog op de wachtlijst was het maar waar, nee koophuis

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Zora, wat moet dat heerlijk zijn om al die spulletjes te kopen :D mooi hoor!

Vandaag heeft pleegzorg al gebeld, ze hadden de vragenlijst goed ontvangen en bekijken nu wanneer ze kunnen langskomen voor een huisbezoek, volgende week bellen ze terug :)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het gaat nu rap he linds!

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goed nieuws Linds. Dat gaat lekker vlot zeg!

9. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ja he :D

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank voor de complimenten meiden. Super lief!

Linds: Spanennd zeg, dus volgende week bellen ze om het gesprek in te plannen? het schiet al op nu. Begin al zenuwachtig voor/met jullie te worden hier.

Goedemorgen trouwens!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeej linds. nou het mag nu ook wel opschieten. hoe snelelr jullie jullie wondertje hebben hoe beter!

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goed nieuws meid

13. ProudMum

word een lange dag vandaag. Ze zijn niet vooruit te branden hier....

Morgen krijg ik nieuwe nageltjes, joey gaat gezellig mee!

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daisy nog een beetje kunnen slapen na het brandje vannacht. Las het op je hyves. Dat was vast wel schrikken.

Hoe is het met de voorweeen. Hou je het nog een beetje vol?

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Truus, wanneer gaat je mirena eruit? En dan eerst een poosje aan de pil?? Heb je overigens nog steeds last van bloedingen? Lijkt me erg vervelend dat je er dan op die manier ook steeds mee geconfronteerd wordt.
    Hoop dat je een beetje lekker in je vel zit in ieder geval.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Kim, hoe gaat het nu met de bv? Wil het allemaal weer wat lukken?

Sam, en hoe is het met jou. Doet de rust en het niet meer werken je wat goed? Hopelijk kun je je rust een beetje pakken.

MamaS. Huisjes aan het kijken dus. In Friesland of toch weer terug naar de randstad? Je vroeg laasts hoe het met mij ging.
    Gister weer naar de vk geweest. Weer een echo gehad omdat d ekleine weer zich heel eigenwijs had verstopt voor de doptone. Lag helemaal in een hoekje opgekruld. Maar bewoog goed en had een mooie hartslag. Mijn bloeddruk was netjes 125/70.
    Ben wel erg moe omdat Jasper me de laatste dagen uit mijn slaap houd. Is vaak 's nachts even aan het huilen en dan valt hij weer in slaap, hij wel, ik niet! En als ik moe ben en mijn slaap niet krijg ben ik chaggie en Jasper voelt dat erg goed aan en is dan ook chaggie. pff Paranka blijft er gelukkig rustig onder. hihi.
    Nog twee weken wachten en dan de 20-wekenecho! Vandaag alweer 18 weken!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lala goed nieuws :D !!

Maranka: Nou hier gaat t redelijk. Veel pijn van het trappen en banden, snel harde buiken en dan ook nog een jengelende dreumes ;) !! Gezellig hoor :p

18. ProudMum

Dat zijn heftige nachten Maranka, ik weet precies wat je bedoeld.

Ik ben weer begonnen met vloeien, ik ga zo even de gyn bellen en kijken of ik eerder terecht kan voor een uitstrijkje. Als die goed is, laat ik de mirena eruit halen, ik wil graag zelf de hand erop hebben wanneer ok ongi word hahaha

19. ProudMum

ojee, ze roept de spoedpieper op.....

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    de bv loopt als een tiet :). sydney is blij. alleen is de spruw weer terug (of niet weg geweest) dus het is erg onrustig tijdens het drinken,. ze terkt mijn tepel er nog eens af zeg auw auw auw.

maar ben echt superblij dat ik heb volgehouden want we doen het er super op. en wil toch wel minimaal 6 maanden volhouden als het kan mag en leuk blijft!

Deel Deze Pagina