Dank voor de lieve reacties meiden, Was al trots op de spulletjes en nu helemaal. Ga nu eten koken. Lekker gebakken visje en een maaltijdpastasalade denk ik....maar heb ook zin in sperziebonen...mmmm moeilijk.... Fijne avond!
mooie spulletejs meid! hier een heerlijke dag gehad. voor een huisje wezen kijken maar dat wordt het helaas niet. nee ik sta n iet hoog op de wachtlijst was het maar waar, nee koophuis
Zora, wat moet dat heerlijk zijn om al die spulletjes te kopen mooi hoor! Vandaag heeft pleegzorg al gebeld, ze hadden de vragenlijst goed ontvangen en bekijken nu wanneer ze kunnen langskomen voor een huisbezoek, volgende week bellen ze terug
Dank voor de complimenten meiden. Super lief! Linds: Spanennd zeg, dus volgende week bellen ze om het gesprek in te plannen? het schiet al op nu. Begin al zenuwachtig voor/met jullie te worden hier. Goedemorgen trouwens!
word een lange dag vandaag. Ze zijn niet vooruit te branden hier.... Morgen krijg ik nieuwe nageltjes, joey gaat gezellig mee!
Daisy nog een beetje kunnen slapen na het brandje vannacht. Las het op je hyves. Dat was vast wel schrikken. Hoe is het met de voorweeen. Hou je het nog een beetje vol?
Truus, wanneer gaat je mirena eruit? En dan eerst een poosje aan de pil?? Heb je overigens nog steeds last van bloedingen? Lijkt me erg vervelend dat je er dan op die manier ook steeds mee geconfronteerd wordt. Hoop dat je een beetje lekker in je vel zit in ieder geval.
Kim, hoe gaat het nu met de bv? Wil het allemaal weer wat lukken? Sam, en hoe is het met jou. Doet de rust en het niet meer werken je wat goed? Hopelijk kun je je rust een beetje pakken. MamaS. Huisjes aan het kijken dus. In Friesland of toch weer terug naar de randstad? Je vroeg laasts hoe het met mij ging. Gister weer naar de vk geweest. Weer een echo gehad omdat d ekleine weer zich heel eigenwijs had verstopt voor de doptone. Lag helemaal in een hoekje opgekruld. Maar bewoog goed en had een mooie hartslag. Mijn bloeddruk was netjes 125/70. Ben wel erg moe omdat Jasper me de laatste dagen uit mijn slaap houd. Is vaak 's nachts even aan het huilen en dan valt hij weer in slaap, hij wel, ik niet! En als ik moe ben en mijn slaap niet krijg ben ik chaggie en Jasper voelt dat erg goed aan en is dan ook chaggie. pff Paranka blijft er gelukkig rustig onder. hihi. Nog twee weken wachten en dan de 20-wekenecho! Vandaag alweer 18 weken!
Lala goed nieuws !! Maranka: Nou hier gaat t redelijk. Veel pijn van het trappen en banden, snel harde buiken en dan ook nog een jengelende dreumes !! Gezellig hoor
Dat zijn heftige nachten Maranka, ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben weer begonnen met vloeien, ik ga zo even de gyn bellen en kijken of ik eerder terecht kan voor een uitstrijkje. Als die goed is, laat ik de mirena eruit halen, ik wil graag zelf de hand erop hebben wanneer ok ongi word hahaha
de bv loopt als een tiet . sydney is blij. alleen is de spruw weer terug (of niet weg geweest) dus het is erg onrustig tijdens het drinken,. ze terkt mijn tepel er nog eens af zeg auw auw auw. maar ben echt superblij dat ik heb volgehouden want we doen het er super op. en wil toch wel minimaal 6 maanden volhouden als het kan mag en leuk blijft!