Ik ben juist zwanger geworden in de rondes dat we het rond mijn ei elke dag hebben gedaan...... Have fun
JA het was echt heel fijn om even samen uit eten te gaan. Mijn schoonouders hebben opgepast dus dat ging perfect. 28 aug gaan we weer met vrienden dan en dan slaapt Jesse bij mijn ouders en kunnen we voor de laatste keer uitslapen voor de bevalling. Als ik nog niet bevallen ben
Zeker rustig.... Truus; veel plezier de komende dagen! Wij zijn zwanger geworden zonder te klussen. Dus ben er ook geen expert in. (ik weet het, flauw haha)
Even vraagje trouwens: Heb 's nachts soms last van buikkrampen. Meestal droom ik dan ook dat de bevalling is begonnen en word ik wakker en heb ik echt pijn/een vervelend gevoel. Is dat normaal? Niet dat ik me mega zorgen maak, maar vraag me gewoon af wat dat is. Harde buiken, oprekken baarmoeder?????
zotra ik zou niet weten wat je voelt. maar weeen komen echt regelmatig en voelen echt aan als heftige krampen. zal idd wel groeien zijn van je baarmoeder of uitrekken van je buikspieren sydney is nu ruimm 6 kilo en goedegekeurd. en donique is 11 kilo en goedgekeurd! fijn dat j ook weeer goedgekeurd is. kus
Truus, gewoon om de dag wiebelen, en niet tot na de ei, gewoon blijven doen. You never know, straks is je cyclus opeens lang !! Zora, misschien is je ukkepuk al aan het indalen. Het zou van alles kunnen zijn.. Als je je wel zorgen maakt gewoon even je vk vragen. Je moet er binnenkort toch heen Daantje, spannend de verbouwing hoor.. Is jullie huisje zo klein dan dat de tuin weg valt zodra die extra kamer komt? DS, fijn dat J weer beter is. Kim, fijn dat je kinders goedgekeurd zijn ook. Mn nichtje van zeven maanden is echt een scheetje, ik wil het de heledag over dr hebben eigenlijk hahaha.. Ze kruipt, loopt langs de tafel, heeft twee tandjes, is lekker dik en groot (9,5 kilo en 71 cm). Ze vindt dr zelf echt het einde en lacht de hele dag door. Ben helemaal dol op haar
Thanks meiden, Ben ook niet bang dat het (vroegtijdige) weeen zijn hoor, vraag me alleen af wat het wel is. maar zal maandag inderdaad ook even vk vragen.
Heeeey Ikdusje!! Haha dat komt goed hoor! Ik merk dat de frequentie toch hoger ligt zonder de hormoontjes, gelukkig heb ik daar geen last meer van als kindje 2 op de wereld is gezet! Hoe is het met jou meis? J, Donique en Sydney goedgekeurd! Heel Mooi! Zora, ik heb dat ook gehad rond die termijn en toen de vk gebeld. Zij gaf aan dat dromen erbij hoorde en dat het bandenpijn is. Buikie maakt dan een groeispurt! Zo, weinig gekletst vandaag!
Zora ik denk idd aan een groeispurtje! Maar altijd verstandig het even te vragen aan de VK. Hier weer druk bezig geweest met de babykamer en de tekst van het geboortekaartje. Ben helemaal tevreden over de tekst. Het kaartje gaan we zelf maken overigens om de kosten een beetje te drukken.
prima meid! een vriendin neemt hem van me over! ja het gaat echt hard! bij jullie ook alles goed met de meiden? druk heh?
ze zeggen dat om de dag het beste is, hebben wij ook gedaan en dat werkte hier prima! succes en veel plezier!