wat fijn sam! Zora, prettig weekend! Kim, fijne vakantie! Ik lig met Joey op bed een dvdtje te kijken. ' Bassie en Anieja' zoals joey het noemd hihihi!
Meiden, gister hebben we geklust. volgens banner is dit de meest vruchtbare dag, maar morgen is toch ook goed?
Ik heb altijd begrepen dat om de dag het beste is ivm met kwaliteit van de zwemmertjes/aantal aanwezige zwemmertjes. Ze leven ook langer dan 1 dag!
Lekker WIC!!!! Geniet ervan meid!!!! Weet je? Ik heb ook verlof tot 6 januari Dan moet ik weer beginnen!!
Verschil moet er blijven !! Maar ik moet wel loon inleveren.. Neem na mn zwverlof betaald ouderschapsverlof
Ik heb met Joey 6 mnd thuis gezeten, eerst viel ik uit door mn bekken en daarna bijna 1 mnd vakantie opgenomen
Ik ga er vanuit dat ik ergens in december weer aan de slag mag. Als beebje op tijd of te vroeg komt, moet ik 6 december weer beginnen. Ik heb zelf het idee dat ik overtijd ga lopen (waarom? don't know). Dat denken mn collega's trouwens niet (denk dat ze me te dik vinden om zo lang te lopen nog ), die denken dat ik eerder beval. We gaan het meemaken...wel spannend, naar alle waarschijnlijkheid een 'normale' bevalling (de start iig).
@truus: ben je nog bij e ha gweest met joey? @wic: geniet van je verlof! ik ben er 1x 6mnd uit geweest en 7mnd. maar heb er weinig aan gehad.
schiet me net te binnen dat ik morgen foto's op kan halen! we hebben een fotoreportage laten maken van de kids, ben zo benieuwd!! nooit geweten dat ik zo makkelijk op zp kon via mn mobiel! lig nu tv te kijken in mn bed en ondertussen op inet.
Kan ik me voorstellen. *knuf* @ niet-werken : ik heb een aantal jaren terug ook al een keer een hele tijd niet gewerkt, maar dat was toch anders dan zw. verlof hoor. (ongeveer 2 jaar uit de running, ziekte).
Fijn weekend allemaal! Ik moet eens gaan inventariseren wat hier allemaal nog moet gebeuren voor ons tweede kleintje zich meldt ...