Ik kreeg trouwens een mailtje dat die sneakertjes van Mama en Zo niet meer leverbaar zijn. "Als alternatief bieden wij je daarom 25% korting op het gehele assortiment* van de Mama en Zo Webshop met de onderstaande kortingscode!" * Deze code is uniek en niet overdraagbaar Deze code is niet geldig op afgeprijsde artikelen Deze code is geldig tot 31122010 Tsss... slappe vervangende actie. Of ben ik nou een zeikerd?
Helmaal niet! Je wilt toch liever een kadootje dan korting. Succes met het maken van de to-do-lijstjes! Werkse Truus, ik mag straks ook weer. Van 15.00 tot 23.00 u. Ook very blegh! !
hoi hoi, alles goed hier? bij ons wel aardig hoor, druk met visites om het foto album te laten zien hihi en af en toe klussen natuurlijk, wanneer we zin hebben.. donderdag lekker naar sauna geweest en morgen met zus en kids naar een speeltuin. Wat minder; weer afgewezen voor functie! heb gelukkig wel weer een nieuwe vacature gezien, zal ik me komende week eens op storten.
truus beterschap voor joey vervelend weer oorpijn. truus wij hebben het op de positieve dagen van de ovtest gedaan met goed resultaat. bij mij klopte de banner net met de eisprong. sam wat lekker zeg zolang vrij. kim veel plezier op vakantie. sorry meiden dat ik er weinig ben, voel me niet echt lekker vandaar. maranka pb je zometeen.
Wij hebben alleen maar knappe kindjes in ons clubje! Oei ik heb een steken aan de rechterkant van mn lies! Hoop dat het morgen over is. Wie heeft er nog leuke plannen voor morgen?
Eipijn, niet aan gedacht! Het is nog een beetje gevoelig, als het echt mijn ei is dan is ie iig goed benut! En dan klopt mijn banner en dus ook mijn cyclus.