Truus ik krijg altijd drie dagen voor ei auwie tepels en nu had ik vier dagen voor ei steken in mn baarmoeder of what ever.. Dus nog wel even door blijven klussen hoor, voor de zekerheid
Goedzo !! Nu het eindelijk weer echt kan zonder pijn of bloed, moet je extra hard genieten Met mij gaat het goed, erg moe van veel werken en weinig slapen.
Rebbel mooie foto's hoor! Truus goed bezig Ikdus leuk dat je nog eens komt kijken hier, zie dat het morgen weer een belangrijke dag is voor jou/jullie! veel succes, laat je weten hoe het geweest is?
Rebbel, mooie foto's. Wat een schatjes van kindjes heb je. Truus, goed aan de klus, hopelijk heb je je ei goed benut.
ja ben behoorlijk ziek blijf maar spugen ben nu al 2 kilo kwijt in 2 weken tijd voel me er echt beroerd onder. als ik gespuugd heb lucht het gelukkig wel op. kan nu ook al minder eten terwijl ik wel veeeeel trek heb. dit was ook zo bij femke alleen bij femke was ik al meer afgevallen dus spuug wel wat minder dan toen. zo genoeg geklaagt
Daantje! Tot woensdag! Wordt vast heel gezellig... De zwemspullen nemen we mee! Niet te misselijk worden hoor....... Gr. Maranka
Lig nu weer lekker op de bank. Vanmiddag was hier de beste vriend van Bart met zijn vriendin en hun zoontje van 4 weken....OW dan krijg ik helemaal de kriebels Kan haast niet wachten om ons meisje te zien.
dank jullie wel meiden! we zijn weer onderweg naar huis, kids liggen lekker te slapen achterin. ff wat van me afschrijven hoor... er zijn nu 2 vriendinnen van mij zwanger, super leuk! maar nu denk ik wel eens terug aan mijn zwangerschappen en dan word ik wel een beetje verdrietig.. klinkt misschien stom, maar ik begin er nu pas van te balen dat ik niet echt heb kunnen genieten van zoiets moois als zwanger zijn.. ik ben steeds zo bezig geweest om te proberen in ieder geval zwanger te blijven dat er van genieten niet veel kwam. tuurlijk genoot ik van de bijzondere momenten van het zien groeien van mijn buik en van het voelen bewegen van mijn kindje, maar de angst om ons kindje te verliezen was er altijd.. ik heb ook het gevoel dat ik niet echt afscheid heb kunnen nemen van mijn zwangerschappen, tuurlijk dreigde het steeds, maar toch eindigde de zwangerschappen dan abrupt. ook zit het me niet lekker dat ze me hebben afgeraden ooit nog zwanger te raken, waarom kan ik niet helemaal uitleggen, want ik zou het ook niet meer aandurven! maar ik zou er wat voor over hebben om eens een normale zwangerschap te mogen ervaren en het kindje dan uit te kunnen dragen en zou het allemaal normaal verlopen zijn, zou er misschien best een 3e gekomen zijn. ach jullie zullen het wel niet volgen, maar is gewoon een gevoel. zal ook wel komen door mijn zwangere vriendinnen, moet nog uitkijken dat het niet weer gaat kriebelen, want een rustige zwangerschap is voor mij toch niet weg gelegd. en ik denk dan ook maar weer van ik moet niet zeuren, we hebben 2 mooie gezonde kinderen! en dat is het belangrijkste!
Nou Rebbel ik kan het me ook zeker wel voorstellen. Ik vind het al jammer dat het zwanger zijn weer voorbij is, laat staan als het zoals bij jou ging beide keren en dat het idd abrubt eindigde!! Een dikke knuffel!!! Daantje sterkte, hopelijk voel je je snel beter!!