Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijn dat jullie snappen wat ik bedoel! ;)
    ik heb de zwangerschappen en de vroeggeboortes toch wel als heftig ervaren en het lijkt er nu pas uit te komen. alsof ik nu de tijd heb om t een plekje te geven zeg maar.

maar nogmaals gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en dat is het belangrijkste. het had ook allemaal heel anders af kunnen lopen!

zo en nu gaat de klaagmodus weer uit! ;)

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Klaag maar lekker hoor Rebbel, ik vind dat je tijdens de zwangerschappen heel sterk was en nooit klaagde.
    Logisch dat je er nu van baalt als je jou zwangerschappen vergelijkt met een onbezorgde zwangerschap van je vriendinnen.
    Dikke knuffel.

Daantje, niet fijn dat je zo misselijk bent. Hoop voor je dat het na de drie maanden verdwenen is. Of eerder natuurlijk.;)

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel, dikke knuff. Heel begrijpelijk dat het er nu pas uitkomt. Nu pas kom je tot rust en dan komen die gevoelens boven. Hiervoor heb je daar nog geen tijd voor gehad. Er was steeds iets om je druk over te maken...

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ rebbel : mooie fotoshoot!

En ja, ik kan je ook wel begrijpen, ik kan het me goed voorstellen.
    En over een derde ... het feit dat het je door adviezen eigenlijk uit handen genomen wordt, de keuze min of meer al wordt weggenomen. Of je het nou zelf wel of niet wilt... dat is ook niet niks.
    Dikke knuffel meis, succes met het verwerken. Belangrijk om het een goed plaatsje te geven.

@ Daantje : ohoh, wat ben ik blij dat ik uit die eerste maanden ben! Niks waard dat misselijkzijn, al is het voor een goed doel.

@ wen : ook al nieuwsgierig aan het worden ;). Hier ook, en ik heb niet eens een jong beebje in real life gezien de laatste tijd, hihi.
    Maar ook nog ontzettend veel te doen hier, dus voorlopig mag dit beebje nog even blijven zitten, ondanks de nieuwsgierigheid.
    Ik weet nu al dat ik beebje vreselijk ga missen in mn buik na de bevalling, net als Faylinn toen. En dit beebje is (waarschijnlijk door zowel ligging placenta als ligging van beebje) een stuk drukker in de buik, of ik voel het veel meer... klein druktemakertje iig.
    Vooral het geschop in mn zij dat voelt als kietelen van binnenuit.. heel apart. :D

Weltrusten meiden, ik duik mn bed in!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Daantje, hopelijk zijn de kwaaltjes snel over !!
    veel plezier woensdag met Maranka :D

Rebbel, ik vind het echt super knap hoe jij je door je zwangerschappen heen hebt geslagen.. Je kwam enorm dapper en sterk over. En het is heel logisch dat je je rot voelt. Ik had het jou/jullie enorm gegund om een onbezorgde zwangerschap te hebben, waar je niets meer kon doen dan alleen maar genieten.
    Geef het een plaatsje, en blijf klagen als je dat wilt :), want dat mag je !

Dames bedankt voor het succes wensen :).

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ikdus, succes vandaag!

Rebbel, knuff meid is allemaal niet niets! Hoop dat je het een plekje kan geven, want het zou zonde zijn ala je er niet positief op terug kan kijken.

7. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    dank jullie wel voor jullie reacties.
    ik hoop ook dat het na 3 maanden over is dat is nog 3weken en 1 dag :D

maranka je hebt pbtje terug en tot woensdag heb er zin in.

meiden we gaan straks lekker even weg iedereen een fijne week gewenst en spreek jullie het weekend weer.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel voor de lieve reacties meiden!

@truus: ja dat vind ik dus ook erg jammer dat ik er nu voor mijn gevoel niet positief op terug kan kijken. al heb ik van de bijzondere dingen echt wel genoten, maar die schrik zat er altijd wel. maar komt goed! het is toch niet anders en ik geniet ontzettend van onze kids! :)

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @wic: ja dat is het ook vooral denk ik!
    gewoon dat de keuze me afgenomen wordt..

ik ga zo naar de gyn. krijg een echo om te kijken of mijn spiraaltje nog goed zit.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Rebbel, misschien kan je dan je gevoel bespreken.

Weet iemand raad? Mijn aventfles lekt als ik weet niet wat.

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zo mn spiraaltje zit netjes op zn plek. ;)

@taby: heb het daar verder niet besproken (lees het ook net pas. ;)) het is denk ik gewoon iets wat ik ff op een rijtje moet krijgen. het is niet dat ik er helemaal depri door ben hoor, maar ik denk dat ik nu, zoals maranka al zei, pas de tijd heb om er over na te denken en het een plekje te geven.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @taby: dat had ik ook altijd bij avent flessen...
    sorry geen tip dus!

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knuffel Rebbel... had je op zijn minst één fijne zwangerschap gegund, vreselijk dat je zelf niet eens de keuze kunt maken om het een keer mee te mogen maken.

fijn dat je spiraaltje op zijn plaats zit ;)

nog één week vakantie en dan weer werken :(

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je meid! maar ik vind het vooral tegenover jou zo stom dat ik daar mee zit.. omdat het bij jullie niet wil lukken zeg maar. dan loop ik hier te zeuren terwijl ik wel 2 kindjes heb gekregen. dus hoop dat je het niet verkeerd opvat!

jullie zijn echt allemaal toppertjes! :)

vliegt zo voorbij heh de vakantie, geniet er nog van!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, ben ik ook weer eens. Vandaag weer een mijlpaal, 26 weekjes. De kleine gaat al flink tekeer, een echt druktemakertje, geniet met volle teugen.

Rebbel: Snap heel goed wat je bedoelt meis, zat laatst nog aan je te denken, dat het heel moeilijk moet zijn geweest, nu ik zelf zwanger ben kan ik iets beter begrijpen waar je doorheen bent gegaan. Als het bij jezelf niet lukt zwanger te raken snap je wel dat het moeilijk is, maar probeer je het nog door een roze bril te bekijken, want diegene is nou eenmaal zwanger en jij niet. Probeer het voor jezelf een plekje te gaan geven, dat kan best nog even duren want is allemaal niet niets. Knuffel!

Mini weekendje Rotterdam met onze vrienden was erg gezellig, maar ben helemaal kapot nu. Erg slecht geslapen daar.

Wic: Heerlijk verlof! Geniet ervan!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    O zou het bijna vergeten: Rebbel, erg leuke foto's van je kleintjes. Volgens mij lijkt Milan erg op jou of niet? Heb weleens een foto van je gezien en ik denk dat eruit te halen.

Truus: lekker bezig met klussen? hoe is het gegaan bij de HA met Joey, of heb ik daar overheen gelezen?

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    haha daar heb ik je al eens een pb over gestuurd, daar hoef je je echt niet druk om te maken, iedereen heeft zijn miserie, bij mij is dat het zwanger raken niet lukt en bij een ander is het weer iets anders, maar daarvoor niet minder erg.

je mag best even klagen hoor, je hebt het niet makkelijk gehad dus je hebt er alle reden toe ;)

knuff

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooi gezegd Linds, dat stukje van mij hierboven was overigens niet over jouw bedoeld hoor, maar meer hoe ik het voelde. ;)

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Taby : speen uit de dop halen, goed afwassen. Opnieuw in elkaar zetten en vastdraaien op fles.
    Helpt t niet, denk ik dat je aan nieuwe speen toe bent (was bij ons de oplossing).

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Zo, even klaagmodus ...

Gisternacht een tijdje wakker gelegen, ik weet niet meer waarvan. Volgens mij wakker geworden van ruziende mensen buiten en daarna niet meer in slaap kunnen komen.
    Afgelopen nacht had Faylinn zichzelf klem gelegd, overdwars in dr bed. Huilend wakker, waarna ze bij papa en mama in bed wilde liggen.
    Altijd goed, ware het niet dat ze nu echt mijn plek in beslag nam en ik op t randje van t bed lag.. niet goed voor de nachtrust. Heb dus ook veel slaap gemist vannacht.
    Vanmorgen zo vreselijk moe, Faylinn wakker en manlief draalde helaas met naar beneden gaan met haar, dus kon ik niet meer slapen (heb ik helaas altijd.. veel storing maakt dat ik niet meer in slaap kan vallen). Naar beneden, maar ik was echt verrot. Weer terug bed in gekropen, en toen ik voor mn gevoel net sliep, stond Faylinn beneden in de hal naar boven te roepen : mamaaaaa! Faylinn beneden! Heel schattig, alleen was ik op slag wakker. :(
    Weer niet in slaap kunnen komen, dus uit bed gekropen en met een flinke huilbui (zo moe!) onder de douche gestapt.
    Faylinn kwam heeeeel lief een kusje brengen. :)

Zelden zó moe geweest, vreselijk.
    Vanmiddag op bed gedoken toen F naar bed wilde, ongeveer 2 uur liggen slapen. Pfoe, wat kan ik er momenteel slecht tegen zeg, of misschien was het gewoon net even teveel slaaptekort.
    Volgens mij schrok manlief er ook wel even van .. die had niet door dat ik zó moe was geloof ik. ;)

Zo.. klaagmodus weer uit.
    Vanavond naar de vk. Ben benieuwd, kleine draait zich een slag in de rondte in mn buik. Ik word steeds van binnenuit in mn zij gekieteld. :D

Deel Deze Pagina