Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen,
    Hier weer hoofdpijn, pijn aan mn voorgevel, opgeblazen buik, krampjes en steekjes.
    Heb heerlijk geslapen en kon mn bed niet uitkomen, vandaag werken van 8.30 tot 20. Mike brengt me, fiets staat op t werk want dinsdag hebben ze mn banden lek gestoken....

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Ikdus : in theorie zou het kunnen, maar ik denk het niet.
    Faylinn had zich ook niet nog echt niet uit zichzelf aangediend bij 39 weken...

@ Truus : Ik hoop echt dat het een innesteling is meis!

@ Daisy : ;)

Ohja : mogge!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

@truus: hier draaien de duimen hoor meid! ;)

@ikdus: wow! wat ontzettend knap en lief dat je dat doet! vind je dst niet moeilijk? je hebt zelf tenslotte ook een kinderwens toch? en het kindje is dan biologisch gezien van jou. hou je dan contact?

ik ga vanmiddag lunchen met een vriendin, gezellig1

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

5. ProudMum

Goedemorgen,
    Net mn fiets weggebracht. 2 nieuwe binnenbanden en 1 nieuwe buitenband kost me samen 30 euro inck arbeidskosten. Valt mee toch?

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    valt idd goed mee Truus

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Valt inderdaad mee Truus. Netjes.

Oh bijna weekend....ben ik echt aan toe, zaterdag pretecho! Zin in!!!!!!!!!!!!!!!

O ja en als het goed is eindelijk de oppasdagen rond met mama en schoonmama en hoeveel ik ga werken na de bevalling. pak van mijn hart. :D

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    veel plezier dan morgen :D

en hoeveel ga je dan werken na de bevallling?

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Linds, zaterdag bedoel je? Morgen verjaardag van mijn zusje, ook leuk!

Vind ook dat jouw zusje even op jullie moet wachten hoor. Ben zo benieuwd hoe jullie reis naar en pleegje verder gaat straks!

Ik ga 18 uur werken, verdeeld over 3 dagen. Waarschijnlijk 1 x 7 uur, 1 x 8 uur en 1 x 3 uur. maar is heel flexibel dus kan eht wanneer nodig ook anders indelen. Mijn moeder en schoonmoeder passen op. Luxe he?

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    bedoelde idd zaterdag :D

mooi geregeld hoor, en mooie uren zeg!

nog een maandje en dan kunnen wij weer verder met ons traject, en dan zal het wel snel gaan, want dan is er iedere week iets.
    zei gisteren nog tegen Bert: vandaag over 10 weken zijn we helemaal klaar :) het vliegt voorbij eigenlijk

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh gelukkig dat het zo snel gaat. Ligt waarschijnlijk ook aan dat het zomer en vakantietijd is. maar wel lekker hoor, beter dan dat de tijd omkruipt....

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Truus, is niet duur 30 euro voor je banden en uurloon.
    Maar wel balen dat ze je banden lek gestoken hebben.

Linds, eerst zijn jullie aan de beurt met een kleine hoor en dan mag je zusje goed nieuws komen brengen.

Zora, fijn gevoel he als het rond is met je werkdagen en oppas.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    We hebben een heel gezellige middag gehad! Alleen een beetje jammer van het weer, want nu konden Jasper en Femke niet lekker buiten spelen.
    Ik heb van Daantje een heel lief gehaakt vestje gekregen voor ons spruitje. Zo lief!
    En Femke heeft prachtige blauwe ogen! Ze vond het wel een beetje vevelend dat JAsper haar speelgoed afpakte :D.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nou super dat het zo leuk was Maranka!

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora, veel plezier zaterdag met baby gluren!

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

en we willen binnenkort wel een foto zien als jullie spruitje het cadeautje aan heeft he ;)

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tuurlijk Linds. Komt goed!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Even snel een berichtje van mij. Hier een zware tijd. Leek het weer 2 dagen wat beter te gaan, is het vandaag weer hopeloos. De vk raadde me aan om hem te laten bekijken door een kiss-kidd syndroom therapeut. Natuurlijk is die ook weer op vakantie hier. Ze raadden me iemand aan uit andere plaats. Hij wil ze pas na 6 weken oud zien, dus dat is hij volgende week pas. En volgende week is hij op vakantie, kan nu 16 aug met hem heen, hij wilde hem wel graag zien. Net de vragenlijst ingevuld die ik eerst even moest invullen en er zijn toch veel dingen die wijzen naar het kiss-syndroom.. Het zal hier ook eens wel normaal gaan in de kraamtijd!

19. ProudMum

jeetje sam, wat zielig!
    Dikke knuffel!

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    :( knuff sam

Deel Deze Pagina