Idd diane is een zware pil! Meid ik heb respect voor je dat je dit doet! Gaat er iemand mee naar de prikles?
Dankjewel Vind het zo enorm spannend hahah.. Vooral het prikken.. Ja dees gaat mee, maarja als ik eventueel faal tijdens het prikken zal zij het niet kunnen doen voor me hahah beetje grote afstand.. Maar goed ik ben gelukkig niet bang voor naalden en ook niet voor pijn, dus dat komt allemaal wel goed.
Ikdus, wat geweldig voor Dees dat jullie groen licht hebben! Heel veel succes met de prikken en hopelijk de punctie! Dat je maar veel eitjes mag broeden meis! Paranka is niet werkzoekende op dit moment. Hij is een heel gelukkige huisvader en op dit moment vinden we het wel prima zo.
Hoi hoi, Kim, welkom terug en hopelijk helpt de puckababy. Sam, Dikke knuffel meid. Zwaar hoor. Ikdus, gefeliciteerd met jullie groene licht, spannende tijd hoor. En knap van je dat je jezelf durft te gaan prikken. Succes jullie alletwee he!
Ikdus wat een goed nieuws!! Vind het nog steeds super dat je dit wil doen Houdt ons op de hoogte he meid
Ikdus wat goed zeg! Spannend!!! Zet hem op!!! Truus even een vraagje aan jou, Joey heeft veel oorproblemen he? Ik las deze week dat een osteopaat daar ook bij kan helpen, al eens geprobeerd?? Ik zag het staan en dacht aan je, vandaar!!
hello allemaal, nog geen krampen etc. voor het "rood" te bekennen hier, maar kan natuurlijk best zijn dat het deze keer geen 24 dagen wordt... Vandaag boodschappen gehaald, wandeling gemaakt met hond en straks met schoonouders uit eten. Morgen lekker niets
hoi meiden! wij zitten nog in de auto, maar Milan is moe en wil bij mij zitten.. tja, dat gaat dus niet!dus een krijsende peuter op de achterbank en Luna slaapt gewoon door! hopelijk valt hij zo in slaap want we moeten nog een dik uur! @kim en sam: knuffel voor jullie! @ikdus: respect! super dat je dit doet! @racebabe: ik duim voor je!
Spannend Rebbel! Hier hoop ik woensdag een posi test te hebben. Mn ouders komen die avond eten en gister gehord dat ze 1 november vertrekken, ds hoop het dan te kunnen vertellen. stond net een fotografe bij de AH, dus hebben Joey op de foto gezet. Hopelijk zijn er een paar leuke gemaakt die we evt op linnen kunnen laten drukken voor hun huisje in Spanje.
spannend truus! ik blijf duimen! en hopelijk mooie foto's! Milan sliep maar voor even want toen begon Luna! ze had honger, we zijn ook al ff onderweg! hadden er al lang moeten zijn, maar we hebben nogal file gehad! vraagje; Luna had honger en we konden er op een gegeven alleen bij een benzine pomp af. luna krijgt normaal om vier uur warm eten en een halve fles. maar nu alleen een hele fles gekregen.. zouden jullie haar straks nog warm eten geven? ik ben bang dat dat erg zwaar valt zo laat..
Ik zou het warme eten laten en wachten tot ze zelf erom vraagt. Als ze straks nog wilt kan je dan nog een halve geven of een wat vollere voordat ze de nacht in gaat.
KUT!!! dit gaan jullie nooit geloven... we zijn al 4 uur aan het rijden, wat normaal 2,5 uur duurt! lang leve de files! en nu zijn we er bijna en komen we erachter dat we de sleutel vergeten zijn!!! :x oww hoe stom kunnen we zijn! ik dacht dat hij e aan onze sleutelbos had gehangen, maar hij heeft ze thuis in het sleutelkastje gehangen.. en hij zag mij daar in bezig dus dacht dat ik m had gepakt, maar ik hing alleen maar andere sleutels terug.. nu hopen we heel hard dat zijn zus een raampje op een kier heeft staan zodat we iig met de kids binnen kunnen! AAAARGH!!! :x