ff 1 ding over de digitale; ookal geeft ie negatief aan mag je NIET naar de streepjes van de stick kijken!
Hoi Hoi Even een tijdje nietb hier geweest dus ben niet echt up to date. Maar aan deze kant alles goed.Intake verloskundige vorige week gehad en mag van haar nog een echo laten maken. Ben erg humeurig deze zwangerschap hopelijk word dat wat minder. gr.monique
Monique, je gaat hard meis! Alweer 10 weken zie ik. Die humeurigheid, is dat geen zelfbescherming omdat het vorige keer mis is gegaan met 10,5 week?
Haha, alweer gezellig hier! Meid18 al getest? Bij mij duurde het heel lang voor mn cyclus op gang kwam en ik de eerste keer ongesteld werd. Maar Roxy was de eerste ronde na het stoppen al zwanger! Dus het kan alle kanten op. Ik zou ook gewoon testen. Je symptomen kunnen van een eventuele zwangerschap zijn, maar ook door het ontpillen komen. Toen ik gestopt was met de pil had ik eerst ook zere tepels en er kwam vocht uit..... Monique: Leuk dat je ff kijkt... Tijd gaat snel, je bent alweer 10 weken op weg joh!
Nee niet daarom hoor.De vorige keer was het eigenlijk al mis met 5,5 week maar kwam er toen pas met 10,5 week achter. Nee ben gewoon mega chagerijnig ben ook erg moe.maar we gaan gewoon door heb nog een lange weg te gaan