3e weekend SEptember hoorde ik hier op de site wendy! Lieve baas zeg! Ja Joey laat mij ook altijd gieren
thnx roxy! knuffel! En ik heb idd een goede baas. overal is over te praten. Meiden ik ga lekker op de bank ben gebroken. Iedereen een fijne avond en tot morgen
@ mieke ik heb nu zelf een angel sounds besteld.Zo kan ik straks lekker zelf het hartje luisteren thuis en hoef ik niet te wachten tot de controle's. En de kids zullen het ook wel geweldig vinden om het te horen.
ik zit naa GTA te kijken mijn zus belde net dat morgen MvM bij haar komt. Mijn zus vertelde dat ik ook zwanger ben en die vrouw neemt dus alles in 2voud mee.
Ik heb hem overgenomen van Daisy, en hoop 'm morgen te krijgen He je bent alweer 10 weken, nu gaat het goed he? maar het blijft spannend naar iedere afspraak toe.
dat is idd leuk. Maar mijn zus was zo lief om te vragen of ik ook gelijk mee kon doen. Ik wist er niet eens vanaf.
mieke ik las net dat je schreef dat je nog maar een paar dagen voor MvM moest plassen. ik dacht: huh dat kan toch niet? is toch tot 16 weken? en toen keek ik naar je banner haha wat ga je snel zeg!
Ja Lins, het gaat het snel. Zo na de 12-13 weken gaat het echt sneller. Ben wel blij dat het klaar is, ondanks dat ik het graag gedaan heb hoor. Vanaf morgen ook weer Desperate Housewives
Rox, 9 september hebben we de 20 wekenecho. Dan ben ik 22 weken zwanger. We willen niet weten wat het wordt, dus dat maakt het extra spannend tot het eind. Had het er gisteren met een vriendin nog over ( zij is 2 dagen later dan ons uitgerekent) dat het toch wel heel spannend is die 20wekenecho, zij zei ook al dat ze blij zal zijn als daaruit blijkt dat alles goed is. (tot zover ze dat kunnen zien natuurlijk.) Ik durf voor de 20 wekenecho ook geen afspraak te maken voor een pretecho, wacht eerst de echo maar af. Iek er kwam daarnet toch zo'n dikke zwarte spin voorbij gewandelt ik was te laat om mijn schoen erop te parkeren en de hond was ook al te laat. Volgens mij houd die spin zich nu schuil achter de plint. En m'n vriend is net zo bang voor spinnen als ik, lekker makkelijk dus. Groetjes Tamara.
hey dames, ik kon jullie niet weer vinden.. ben ff aan het bijlezen en ga dan lekker slapen.. ben mega moe.. dus vergeef me dat ik morgen de lijst ga aanpassen! Weltrusten meisjes! Tot morgen!
Wil even laten weten, me vruchtwater is gebroken en weeen, maar als langer aanhoudt dan VK wakker maken die ligt boven even te slapen, vonden wij prettiger. En Roxy kan wel bij Augustus mamma kijken of baby is geboren, als ze tenminste wil, hihi!