ik was jullie kwijt Mijn computer doet het weer... Gelukkig... begon al afkickverschijnselen te vertonen Is er nog wat gebeurd hier? Ik weet dat Linka bevallen is... Verder nog iets?
Goede morgen meiden! Ik wilde jullie even een fijne dag wensen. Ik heb goed geslapen en ga nu werken. Tot straks! knuffel @ Tipp gelukkig je bent er weer
mooie naam van onze topic remmar gefeliciteerd met je zwangerschap daisy gefeliciteerd met je 2e huwelijksjaar
goede morgen allemaal, Hoe staat het leven hier?vandaag weer wakker van de zere (.)(.) en kramp in me kuit :S het wordt steeds gekker :S groetjes
ja vreemd wel die kuit was echt raar voelt nu nog beetje apart maar goed me borsten zijn niet zo pijnlijk dat ik in de brand sta ofzo aar als ik de hele nacht beknelt heb gezeten blijk ik er toch wakker van te worden toch ga ik er niet van uit
Goed. Ze was gister erg verdrietig. Ik denk dta ze aanvoelde dat ik niet lekker was, want na mijn laatste wc-bezoekje klaarde haar humeur ook weer op. Lag ze naast me op bed. En rolde ze erg soepel van rug naar buik, en meteen terug naar rug, en weer buik, En toen keek ze me vol trots aan. Heb haar tot nu toe alleen maar bewust van rug naar buik zien rollen, maar nooit terug. ben zo trots op ons meissie. Ze had wel verder willen rollen, maar ik lag in de weg .
hihi dat snapte ik... maar je moet op geen enkele manier spijt hebben van gebakjes Je kunt zeker trost zijn op je meisje hoor... Wat worden ze allemaal al snel groot
Leuk Dais dat Samantha het zo goed doet en dat je dan zo lekker trots kunt zijn! Hier gisteravond rustig op bed nog even naar het hardje gezocht en ja hoor gevonden. Vette klodder bodylotion deed idd zijn werk goed. Mannetje ook gelijk geroepen en beide met een bigsmile even op bed gelegen hahaha. Daarna nog heel lang liggen luisteren en het werd steeds duidelijker en soms hoorde je ook een soort geluidje alsof kleintje aan het zwemmen was. Ik ging dus met een bigsmile slapen, wat is dit mooi. Toen dacht ik nog, goh had nooit gedacht dat ik dit zo mooi en leuk zo vinden. Vandaag laatste dag. Heb gebakjes besteld.
Leuk he... zo lag ik dus de eerste dag op bed... durfde me niet eens te bewegen, was bang hartje kwijt te raken. Hihi. Met het andere kabeltje kun je aansluiten op pc ofzoiets, en dan kun je het opnemen. Hebben wij een keer gedaan. En dat heb ik lekker erg vaak op mijn IPod geluisterd :-$ . Tis zo'n heerlijk geluid. Uiteindelijk heb ik standaard een keer in de week geluisterd. Ook toen ik haar al kon voelen bewegen... maar dan wanneer ze stil was. Op een gegeven moment trapt ze er tegen aan... hihi. Ben geloof ik de laatste (een of twee) maanden pas gestopt.
En dan wordt het weer wat rustiger voor je? Pfff, ik had vanmorgen toen ik wakker werd het plan om appeltaart te bakken, maar nu heb ik daar niet zoveel zin meer in . Voel me een beetje wagenziek