Jaaa, ik heb jullie weer gevonden. Dat kruimels en spruitjes thema is niet echt handig hoor. Tenminste ik neem aan dat ik hier ook nog mag komen als 'net met de pil gestopte' ? Kus voor iedereen
spannend annemarie! Milan is gistermiddag begonnen met huilen en wilde alleen maar eten en zuigen! heb hem tussen 2 voedingen wat extra gegeven en toen na de laatste voeding viel hij gelukkig in slaap van half twaalf tot vanmorgen vijf uur! dus dat is netjes, dit doet hij de laatste dagen behoorlijk wat uurtjes slapen 's nachts! vandaag wil hij ook niet echt slapen! als hij bij mij ligt is het goed, maar zodra ik hem in bedje leg begint hij met huilen! heb er al eens naast gezeten tot hij in slaap valt, dan is hij ook stil. ik word er zo onzeker van... omdat hij normaal gesproken bijna nooit huilt. misschien heeft hij last van een regeldag... liefs rebbel
Gelukkig heb ik voor de kleine alles klaar. Het zijn meer andere dingen. Er moest een nieuwe bel bij de voordeur en in de tuin moet nog e.e.a. gedaan worden. haha.
Zozo, was even zoeken hiero, andere plek en andere naam Maar goed, kom weer even een update brengen; Huisje schiet behoorlijk op, vanavond laatste paar muurtjes sauzen en morgen komt het tapijt Dan doet het echt huiselijk aan!
Zoooo, was ik weer! Komt ie dan: @ daisy: fijn dat je je weer beter voelt! Wat rot dat Samantha er zo op reageerde.. wat wel voor te stellen is, natuurlijk... Gelukkig gaat t ook beter met haar! Wat goed dat ze al zo goed kan omrollen zeg! ga dan ook eens aan de kanten hihi... @ Mieke: wat gaaf dat je het hartje hebt kunnen horen! Super hoor! Gaan jullie vast vaker doen / horen?! Hoe was je laatste dagje? @Tipp: niet lekker dat je wagenziek voelt! Balen eigenlijk dat je daar nog steeds last van hebt joh... En ach, die appeltaart komt er vast wel een keertje! (heb hier ingredienten voor appel cruble meegenomen.. ) Gelukkig maar dat je zo'n lekkere nuchtere man hebt, die je weer met beide benen op de grond laat staan! En ach, wat Kim ook zegt: ookal is niet alles af, das ook nog niet het einde van de wereld hoor! @ annemarie: spannend! idd, heel cliche, maar gewoon afwachten... @ Kim: dikke knuff voor jou en Donique! Hoop dat ze snel in haar 'nieuwe ritme' zit.. hahah, jij en last van nesteldrang?! Nou, volgens mij hebben we dat helemaal gemist dan haha.. ik moest soms zo om je lachen dat je nog gewoon elke dag stond te sauzen enzo! hihi.. @ Rebbel: nog een last van een regeldagje?! Voor jou dan ook een dikke knuff en voor Milan! Wel lekker dat hij doorslaapt, of niet!? Hoop dat hij weer gauw in z'n oude doen is! @ racebaby: wouw, dat schiet echt lekker op! Super! Wanneer willen jullie over? @ Wendy: hoe is het met jou? Heb je ondertussen een beetje een werkritme te pakken wat te doen is?! Valt het zwaar, het werken? Dat vele rijden, lijkt me toch niet lekker (bevordelijk)... Pas goed op jezelf! @ alle anderen die ik vergeten ben... euh, ik weet t nie meer.. solly!
klinkt inderdaad als een regeldagje. en wees blij hier komt onze dame gewoon nog elke drie uur ook 's nachts! en zij heeft ook nu last van regeldagjes nu dus misschien slaapt ze zometeen ook wel door!
zo ben ik weer manlief kookt voor het eerst moet hem wel beetje sturen hoor voel me echt een opgeblazen kikker hoe dit nu weer komt weet ik niet
Zoooo, waar heb jij gezeten? @ DS : beetje te laat om beterschap te wensen aangezien het weg is? Maar afijn .. toch zoiets dan ... soort van achteraf overbodig ofzo? Komt uit een goed hart iig ... (wazig weer)
nee kim, idd, de kleine ziet geen stof, maar het is toch wel fijn als de woonkamer af is (de meubels weer op hun plek staan en het laminaat ligt enzo )
Waar zijn jullie morgen te vinden, het verandert hier met de dag. Mieke, wat leuk dat je het hartje hebt kunnen luisteren. Krijg nu veel reacties dat m'n buik nu echt wel begint te groeien, toch wel heel leuk moet ik zeggen. Groetjes Tamara.
hadden wij ook he? laminaat keuken dakkapellen schilderen trap etc etc etc hahahahahahahahahhahaha niet teveel willen en lekker ook genieten van je zwangerschap want het gaat zoooooooooooooo snel. donique is alweer ruim een maand. ik heb het gevoel dat ze zo 1 is ze groeit ook als kool! maar ze word ook steeds wakkerder en dat is wel weer erug leuk trap is nu nog niet af! maar met onze moppentrommel duurt dat ook nog wel ff! dikke kus