Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihiihhiih ik gee je groot gelijk!

ik was ook erg moe tijdens mijn zwangerschap en kon veel minder aan. let je wel op jezelf?

2. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    over moe gesproken ben niet zwanger maar wel dood op zeg plas me eigen ook een ongeluk heb nog nooit zo vaak op het toilet gezeten :S

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    De hal is klaar, keuken viel behoorlijk tegen, muur was erg slecht dus die moeten we vandaag / morgen nog sauzen :(
    De tapijtleggers zijn op het moment wel bezig :D
    Ik wil het graag zien, maar ja zit op mn werk, erg frustrerend hihi ;)
    Dan kunnen we vanavond beginnen met slaapkamers inrichten wheeeeeee :D

4. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    wat leuk racebabe,het schiet lekker op leuk meid!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee rox! Gefeliciteerd met je goeie uitslag! Fijn meid! Knuff

Ik heb lekker tot 9 uur uitgeslapen :D... Vandaag een rustige niksdoendag :D

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Racebabe, leuk hoor! Wanneer gaan jullie over?

Kimmie, vanaf nu ga ik rustig aan doen hoor, beloofd!

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Mijn kraampakket is net bezorgd. Ziet er wel medisch uit... Er zat wel een luiertas bij als kadootje. Nu heb ik er 3! :)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bij wie ben je verzekerd Tipp?

Kreeg net een bevestigings sms van Karel!

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen meisjes!

Hoe is het met jullie?

@ Rox: Ohw, wat fijn om wat van je te horen! Wat goed dat het er zo uitzag! En onder controle, is wel oke, toch..?! Hoop echt dat 't helemaal weggaat! blijft toch spannend, of niet?!

haha, nieuwsgierig aagje ;) Zou jij wel willen weten he?! ;) had je ff beter moeten lezen :p

@ mieke: geef je groot gelijk dat je gister weer geluisterd hebt! hihi.. Ennuh, rustig aan doen!

@ racebabe: heerlijk dat t zo lekker opschiet! Twente is snel een gelukkig stel rijker ;) hihi..

@ tipp: tot 9 uur?! das toch geen uitslapen ;) haha.. Heerlijk zo'n dagje, hier vandaag weinig anders.. (moet alleen naar de tandarts.. bah!)
    haha.. 3 luiertassen!? hoeveel denk je er nodig te hebben ;)

@ all: Gister hier mega meningsverschil gehad met vriendlief (en zo lief vond ik hem toen niet meer)... *Grom*... Gelukkig is het nu weer goed... Wat kunnen mensen dan toch ook soms eigenwijs zijn he.. hihi.. (ik heb helemaal geen last van hormonen hoor! ;))

10. ProudMum

had het al gelezen, maar wilde t niet extra benadrukken hihi

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha... druif! ;)

Maaruh, hoe is het verder met je?

12. ProudMum

tja, wel lekker. alleen gister giga ruzie gehad met Mike. Dus moet daar nog even van bijkomen

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Rox, ik ben bij OHRA verzekerd... Knuff rox....

Tja remmar... als je normaal om 7:30 je ogen opendoet is 9:00 uitslapen... En 3 luiertassen? Ik leg er 1 bij mijn moeder neer. Die andere 2 hou ik hier, er zit een hele kleine bij, handig (denk ik) voor even snel kort boodschapjes doen ofzo...

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, nou word ik weer helemaal zenuwachtig door zulke berichtjes :( . Wij staan op het punt om de vergunning binnen te krijgen voor het bouwen van ons huusie. Hoe moet dat nou in 3,5 maand? Dat redden we vast niet en dan zitten we hier nog in onze caravan met de kleine...
    Eethoek gaat er dan maar uit. Eten en zitten dan op de bank. Kleintje wassen we wel in de gootsteen. Een wiegje past misschien net naast ons bed.
    Hoop dat het niet te koud wordt...... :(

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ieks, ik krijg al de zenuwen als ik het lees janneke :( Sterkte... :D

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ rox: aaaah! Dat meen je niet?! Was 't zo erg? Wel goed uitgepraat dan? *dikke knuff*

@ tipp: 9:00 is dan idd uitslapen! Maaruh, ik plaag je ook maar hoor! ;)

@ Jannegie: eeuh... ja, dat zou dan even behelpen worden, gok ik zo... Hoop dat de bouw van jullie huis dan iid lekker opschiet.. en ach, wie weet hoe het nog allemaal meevalt.. toch?!

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Ja Tipp, ik ook :( . Maar het is wel relatief allemaal. Want als het klaar is dan hebben we toch een mooi huis op een prachtplek! Dat is gewoon een droom. Het komt een beetje in het bos te staan, maar aan de zuidkant een overdekte veranda over de hele lengte met uitzicht over het weiland. Zie je mij al zitten in een schommelstoel op de veranda?

Ben dinsdag bij ikea geweest. Jammer de nieuwe collectie en catalogus was nog net niet in de winkel. Maar heb een prachtkeuken uitgezocht en de meubeltjes voor de babykamer.
    Ons huis wordt trouwens helemaal van hout. Zweeds rood aan de buitenkant en van binnen vooral veel witgeschilderd hout....

Gelukkig bouwt een houten huis ook wat sneller als een stenen huis. We hebben geen fundering nodig (droge zandgrond hier) en de wanden worden vooraf klaar gemaakt. Daarna is in 4 dagen het dak erop.

Maar zie er wel van komen dat we één à twee maandjes met ons kindje in de caravan zitten.

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Roxy, goed nieuws over je uitslag, super!

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oooh jannegie... heerlijk... Ik heb al een leuk logeeradresje in dld bedacht ;)

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @roxy: super van je uitlag meid! :D

liefs rebbel

Deel Deze Pagina