Dat is altijd mogelijk. We houden de stacaravan erbij als gastenverblijf. De omgeving en de rust is hier prachtig! Oh, meiden, ik zit helemaal niet meer bij de decembermama´s te schrijven. Vind het hier altijd veel leuker....
Je moet lekker schrijven waar jij je goed bij voelt. Bij de febr. mama's is het echt heel erg leuk. Volgens mij kan dat toch per maand best heel erg verschillen.
ik vond de december mama's ook niet zo gezellig , de november mama's is echt supergezellig... We hebben regelmatig echt lol om niks
roxyrox wat een opluchting fijn voor je annemarie je maakt het wel spannend nog 4 nachtjes en dan weet je misschien wat jannigie ik hoop dat de vergunning snel binnen is en dat jullie snel kunnen beginen met de bouw. mik 25 leuke foto van man en kind lief mieke leuk dat je het hartje nu ook thuis kan beluisteren @ all een fijne dag vandaag ik ben gister voor het eerst bij de vk geweest mijn bloeddruk was mooi 120/70.
ja goed veel vragen beantwoordt. en omdat wij een nekplooimeting willen laten doen, moest ik vandaag bellen met het echocentrum om dit te melden (heb net gebeld) nu vertelde ze dat we nu komende woensdag mochten komen voor een termijn echo en dan maken we weer een nieuwe voor de nekplooi dat is gewoon al 2weken eerder echt wouw
nu prima zo wil ik wel zwanger zijn. ben nu niet meer de geheledag misselijk en als ik gespuugd heb ik het ook echt over. ben alleen nu erg moe maar dat maakt me niks uit. ben na vanavond 4 dagen vrij heerlijk. hoe gaat het met jou?
Trusten! Bij mij gaat het goed, vandaag wel moe. Gisteren een lange dag gehad voor het werk. En gisteravond heel laat kwamen er nog kopers voor mn autootje. Hij is nu verkocht! Ik zat net even thuis een broodje te eten met mannetje en ik begon ineens te huilen, raar hoor.... was ineens zo verdrietig.
Vond het ook al jammer dat jij weg ging. Ziet er naar uit dat ik daar niet zoveel geluk bij heb. Nou ja.... er zijn ergere dingen.
hey meisjes. hier een ontroostbaar meisje die nu eindelijk op schoot in slaap is gevallen. net getempd. 38,1 dus over een uur weer tempen en als ze dan nog steeds koorts heeft moeten we naar de dokter! dus nu duimen dat die temp door het huilen of het badje komt!
hey meiden, me borsten zijn in ene weer gevoelig ook heb ik weer wat afscheiding terwijl dat vlak voor mijn menstruatie bijna niet meer heb me temp was vanochtend wel 36,7 dus das minder goed hopelijk is het nu toch echt gelukt