ik ook ! jeetje waarom kunnen die kleintjes niet gewoon vanaf de geboorte praten. dan kon ze me vertellen of ze ergens pijn heeft! ze kan zowieso moeilijk poepen maar goed dat die kleintjes last hebben van hun darmpjes hoor je overal! kus
arme meid! lijkt me heerlijk als ze zich goed zouden kunnen uitdrukken he! Maar je doet het heel goed hoor kim...lekker knuffellen en kroelen en even afwachten.
dankjewel meissie. dat zal je zometeen wel zien. af en toe weet je gewoon niet wat te doen! maar inderdaad knuffelen en vast houden werkt altijd. mama's liefde is the best (en papa's ook ) kus
ze heeft normaal 36.9 . en bij die kleintjes is 38.1 al te hoog! koorts betekend altijd dat er iets gaande is he in het lijfje
O. dacht dat bij beepjes 38,5 koorts genoemd werd.... Maar vanaf 36,9 is dat idd een groot verschil. Hopen dat het zakt!
jippie 37.0 dus was toch omdat ze zich druk maakte waarschijnlijk! moet het wel bij elke voeding in de gaten blijven houden
goedemiddag dames: @roxy: fijn dat de uitslag goed was. @annemarie: spannend! @all: gisteren zijn we een dagje weg geweest naar Volendam, met vrienden. Was erg gezellig. Dinsdag avond ging ik sporten en had mijn sportbh aangetrokken. Toen ik deze na zo'n 2 uur uitdeed leek het wel of mijn (.)(.) waren aangereden door een snel trein . B.t.w. WAT STINKEN DIE BUSSEN VAN MVM.
gelukkig kim dat de temp. weer gezakt is. jannegie ja hormonnen doen rare dingen met je doen. annemarie wie weet gaat je temp toch nog om hoog
Hee Jannegie, wij stonden toch bij clubs met het topic net gestopt met de pil? kan m ff niet vinden..
thomas en ik hebben net lekker gewinkeld... Heel uitzonderlijk en daarom dubbel gezellig. We gaan zo nog even in Den Haag verder winkelen We hebben 2 rompertjes, een nachtlampje en slofjes gekocht
Rox, fijn zeg om te horen dat het geen kanker is. Zal een hele opluchting voor jullie zijn. Mieke, geniet er maar lekker van, dat je het nu niet meer zo druk hebt als de afgelopen tijd. Kim, gelukkig is de temp weer gezakt bij de kleine meid en hopelijk blijft het zo. Groetjes Tamara.