ja dat is ook waar... Het lijkt per stuk wel goedkoop, maar als je het optelt... Ik koop weinig echt in 50, meer in 50/56 of 56... ook wel wat in 62...
leuk mieke die extra echo! was sandor niet een beetje jaloers dat hij niet heeft kunnen zwaaien? nog niet kunnen piepen naar het geslacht? of is dat veels te vroeg?
Sandor vond het idd wel jammer, maar ja pech gehad. Hij belde wel gelijk om te vragen hoe het was. Bij de febr. mama's hebben sommigen al een pretecho gedaan en met 16-17 weken nu wel het geslacht kunnen zien.
Lieverds! Hoe is het met jullie? Ik leef nog hoor en met de beeb is alles ook goed. Nog steeds veel moe, druk met de armbandjes en werk nu ook de hele week. Ben dus vaak helemaal op na een hele dag voor de klas staan...
hee daantje...neem wel genoeg rust voor jezelf hoor... Jij en je beebje gaan voor. Wel fijn dat het goed met jullie gaat
Heb trouwens ook vorige week de combi-test gehad. Zag er goed uit. Hele opluchting aangezien broertje van vriend down-syndrome heeft.
was net bij mijn zus, die heeft een wii fit. mijn broertje van 5 was er ook. ik ging op dat ding staan. de wii zei dat ik overweight was. lukas vroeg: wat zegt ie lindsay? ikke: dat ik een dikzak ben... lukas: nou ik vind van niet hoor! ikke: nee? wat dan? lukas: gewoon... mijn lieve zus eigenlijk! het is zo'n schat! en mijn zusje van 4 riep: nou, toch wel een beetje een dikzak hoor!
Meisjes, ik ga mijn album legen en helaas ook mijn avatar en banner wissen. Ik word "meegelezen". Prinses heeft al pb gehad met het verzoek voor een andere naam..