pfff wou dat ik weer ongi werd schiet niet op zo en me (.)(.) doen nog zeer geloof in alles behalve zwanger zijn dus heb zoiets van nu mag t wel over zijn
ik vind het echt verachtelijk om zo te doen... Zoals ik al eerder zei, als je iets wilt weten vraag je het maar...Grrrrr Ik ben boos... Blijf van mijn forumvriendinnetjes af Ik kreeg geen berichtjes meer
He bah, Rox. Dan heeft diegene zeker niks beters te doen. Een beetje stiekeme dingen over iemand verzamelen, bah! Daar is een forum niet voor bedoeld. Diegene heeft zelf zeker geen vrienden en sociale contacten.
ok, snap ik het nou niet of is thomas weer een onhandig bezig? Hij WEET dat ik een pokkedag heb, me niet lekker voel, moe ben etc. Krijg ik net een mailtje dat er straks een vriendin van hem hier komt werken omdat haar internet het na de verhuizing nog niet doet... Ik moet (ja moet ja... ik moet verdomme helemaal niks, alleen goed voor mezelf zorgen!) maar even haar laptop configureren zodat ze hier op het netwerk kan... SORRY!?!?!?!?!?! Sinds wanneer is het mijn probleem dat zij haar internet te laat verhuisd heeft. Als je een eigen zaak hebt regel je dat toch goed? Of mis ik nou weer iets?
Tipp dit klinkt niet erg handig pfff als je je al rot voelt en dan ook nog dit wat een gezeur zeg arme tipp
Bah me schoonmoeder komt op visite vanavond zegt ze door de telefoon en al zwanger?zeg ik nee zegt ze ik zei het toch sommige vrouwen worden niet zwanger omdat het voor sommige niet weg gelegd is het moederschap grrrrrrrrrr ben echt boos! (sorry ik heb last van een klagende rot dag)
volgens mij zit het in de lucht... Bijna iedereen die ik spreek heeft een klagende rotdag! Stom schoonloeder (zo hebben we ze bij de nov. mama's al omgdoopt, daar is net ook al een scheldconcert op schoonmoeders geweest ) Waar haalt ze het lef vandaan om zoiets tegen jou te zeggen... laat haar straks maar op het dak gaan zitten hoor meid! Sterkte meisje... En gefeliciteerd met je ventje! Goed hoor!
ik wou dat ik toch zwanger was wat zou ze dan op kijken het LOEDER ! en ik zet haar maar niet op het dak daar zakt ze nog door laat maar buiten staan
gewoon net als ik je verstoppen en doen alsof je niet thuis bent Ik ben boven gaan zitten. Als die vriendin langskomt, staat ze voor een dichte deur! Lekker puh! Oei, wat ben ik dwars en opstandig vandaag!
hahaha ik kan me er helemaal indenken en als je kereltje zegt waarom deed je niet open? ja sorry was niet lekker lag op bed ben in slaap gevallen haha
goedemiddag dames, @mieke: fijn dat alles goed gaat. En een mooie echo hoor. @annemarie: dikke knuffel. @all: gisteren naar een bruiloft geweest. Daar kwam ik Debby van Babyboom tegen.
snif hoe is het met haar? tipp je hebt groot gelijk annemarie wat een rotwijf. maar waarom heb je haar verteld dat jullie bezig zijn.?
ik heb haar verder niet gesproken maar ze zag er verder volgens mij wel goed uit. En ze stond flink te dansen.