dank je rox... Ach hoort erbij he? Hee, had een van de mama's hier 'snachts ook kramp in de kuiten? En zo ja, is daar iets tegen te doen? Het is verdraaid pijnlijk
ooh wen, doe mij daar wat van Ik heb me net ingeschreven voor de themabijeenkomst bv van de kraamzorg. En voor infoavonden over zh bevalling bij 2 ziekenhuizen hier...
IkDus Geweldig meid! Dikke knuffel. @ tipp Ik heb af en toe kramp. als ik mijn been dan helemaal strek en mijn kuit aanspand schiet de kramp er vanzelf uit. Maar het is idd pijnlijk. @ Rox Hee meid lekker drukke dg vandaag las ik!
ja en dan word ik 'smorgens wakker met spierpijn... Verstandig trouwens om geen beurzen meer te doen...
Ja ik heb net gebeld en mijn collega zou het noteren. Ik vind het wel moeilijk om het te zeggen hoor voel me dan zo'n mietje haha
niet doen... Jij en je kindje gaan voor, en ieder menselijk mens snapt dat hoor! Knuffel! Ik ben echt zo blij dat ik (nog) geen last van BI ofzo heb...
ik heb er gelukkig ook niet veel last van als ik maar niet zwaar til of lang moet staan of 400 km per dag moet autorijden
@ Kramp : jep, had ik ook. Heeeel vervelend, was er wel eens te laat bij en dan lag ik echt te gillen van de pijn... zo ongeveer. @ Ikdus : goed nieuws meid!