Hoi meiden, zo ik moest even zoeken hoor, jullie zaten verstopt haha....en ik ben alweer een tijdje niet geweest. Ik kwam even spieken hoe de uitslag van Steenbokje was die kreeg ze toch gister? Maar ik zie dat ze niet online is geweest. Heeft ze verder ook niets laten horen? Ik hoop zo voor haar dat alles goed is. Wij moeten dinsdag weer naar het ziekenhuis en dan gaan we echt aan een behandelplan beginnen. Heel spannend. Verder gaat alles redelijk goed. Zie dat het met jullie en de kleintjes ook allemaal goed gaat. Fijn! Nou ik ga lekker naar mijn bijrijdpaardje. Even mijn gedachten verzetten. Liefs Zora
hee zora... Ik spreek steenbokje regelmatig en doordat ze een rare cyclus had vorige maand (45 dagen) is er niet getest en komt dat dus pas deze maand... Dus ook nog geen uitslag. Ik hou je op de hoogte... Ik heb net een appeltaart in de oven gezet. Thomas is druk aan het schuren in de babykamer, straks de muren schilderen... Ik kon met 12 weken nog met moeite in mijn oude broeken.... rokken ging wat langer... Maar mijn oude kleren zaten inderdaad op een gegeven moment gewoon niet lekker meer
nou vandaag een heel heel heel heel tevreden meisje hierzo! vannochtend meer als een uur wakker en niet gehuild!joepie. alleen maar aan het rondkijken. vannacht kwam ze na de voeding van tien uur pas om half twee en toen om vijf uur dus heb lekker geslapen. hahahahahah heerlijk zo'n tevreden meisje. alleen vannochtend en vanmiddag gespuugd na de voeding en veel ook dus dat moeten we ff in de gaten houden wic leuke stoel wij hebben de tripp trapp stoel van stokke maar die hebben we binnekort nog niet nodig. truus en wic bedankt voor jullie geruststelling. dan weet ik in ieder geval dat ik het goed doe en haar niet teveel verwen. vind het zelf ook wel lekker hoor dat lijffie tegen me aan en haar lekker troosten . ze is ook snel getroost als ik haar snel pak terwijl als ik haar een tijdje laat huilen is ze daarna bijna ontroostbaar! dus ik wilde ff bevestiging dat ik het goed doe! kus
Je bent echt een goede mama hoor Kim! No worries! Kim, nog een vraagje; (geverfd) donkerbruin haar, hoe maak je dat het beste blond?
hallo iedereen,hoe is het hier met alle dames?het is vandaag lekker weer! eigenlijk te zonde om achter de computer te zitten moet toch maar weer een laptop aanschaffen denk ik zomaar maar goed over 2 dagen kan ik testen! testen waarop?
haha hey truus de mier nou ik denk eigenlijk dat het deze maand ook weer niet gelukt is heb zo af en toe ongi krampen dacht gistere al nu word ik het maar moet pas morgen
Spannend Truus de Mier! Owww wat heb ik een hekel aan mijn kinderwagen. Telkens als ik een bochtje te scherp neem kiept hij om. Net ook weer 2 keer....
@truus en rox: ik was op een bruiloft van iemand van de voetbal van Janco. Rox had dus 'ruzie' met Debby en niet met de bruid.
wat voor wagen heb je truus? Kim, je bent een hele goeie en lieve mama als ik je verhalen zo lees! Knufffff