haha bedankt snif voor de uitleg waar zit janco op de voetbal? jo zit bij wieldrecht... zo weer een hele drukke dag gehad.. had vanmiddag ook mega uitverkoop van me sieraden en ben nu net klaar met de administratie... en heb nu lekker grieks gehaald.. heerlijk! @ truus ik weet dat het een vraag voor kim was maar zag dat ze nog niet geantwoord had dus vandaar dat ik je graag een tip wil geven... donker gekleurd haar blond maken das een hele klus en je kan dat het beste laten doen door je kapster! je moet het namelijk je donkere stukken blonderen en als je uitgroei heb mag je die niet meenemen! het is echt geen klus om het thuis te doen ... maar heb je donker ongekleurd haar dus is het donkere haar vanjezelf en nog nooit gekleurd dan kan je tot 4 tinten lichter maken... hoop je zo een goede tip te hebben gegeven... @kim heerlijk zo'n tevreden kind!
ja het is niet het beste voor je haar! maar hoe licht wil je het? je kan er natuurlijk ook wat streepjes door laten zetten... dat raad ik altijd aan bij me klantjes..
@rox: Janco speelt bij OMC. even een vraagje: als jullie de site ZP openen krijgen jullie dan ook een melding van een virusscanner?
oei ja dan is dat zeker wel 4 tinten lichter.. maar goudblond is licht hor! (de meeste gaan tegen de winter aan weer donker )
volgens mij Mc Afee. Maar ik heb het alleen op de laptop. Er is nl een virus 'in omloop' die geeft dan aan dat je pc te traag is. Als je deze zou installeren dan geeft ie aan dat ie sneller wordt, maar je pc wordt juist trager.