OOOOOOOOOOOOOOOH Jannegie knuffel meisje! Ik kan me al je vragen zo goed voorstellen... Maar helaas is er geen antwoord op... Oh lieverd wat erg... Sterkte meisje! Knuffff
Oh, meis wat vreselijk! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte. Wat zul je een verdriet hebben om dit vreselijke nieuws.
ANNEMARIE Gefeliciteerd! ik had al zo'n vermoeden, je symptomen kwamen me zo bekend voor! En nu je tong uitsteken naar je schooloeder! En inderdaad, wat wendy zegt: geniet ervan, het gaat zooooo snel!
@ jannegie: oh jemig zeg meid! Wat een verhaal zeg! Je weet idd niet wat er eigenlijk gebeurd is (en misschien wil je het ook niet eens weten)... kan me voorstellen dat dit moeilijk is zeg.... pff... sterkte ermee! Een hele dikke *knuff*!
Bedankt voor jullie steun. Ik voel me helemaal niet lekker, ben er misselijk van. Ga zo maar naar huis en op de bank liggen. Mannetje vertelde me net dat hij Amaral maar even in de paddock heeft gedaan. Hij stond namelijk op stal, maar zijn raam kijkt uit op de wagen waar kruimeltje nu ligt. Dus mannetje maakte zich daar een beetje zorgen om. Maar meestal heeft een paard dondersgoed door dat een ander dood is. Hij heeft hem nu dus in de paddock en amaral bleef eerst hinniken..... Gelukkig eet en drinkt hij verder wel. Kruimeltje ziet er vreselijk uit, door het warme weer van gistermiddag is hij al wat opgeblazen.... Tis kruimeltje al niet meer, denk ik maar.
Lijkt me een goed plan, jannegie... Lekker naar huis en even lief zijn voor jezelf. En Amaral in de paddock is heel verstandig. Hij blijft toch verlangen naar zijn maatje en nu heb je kans dat ie hem watminder mist. Zolang hij goed eet en drinkt is het goed! Knuffel lieverd!
Lieve jannegie, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er een beetje sprakeloos van. Een dikke knuffel van mij voor jou en take care. (((((((((((((((((((((((((((((((((Jannegie))))))))))))))))))))))))))))))))
Hey Wen, ik zie net staan dat je je 3d/4d echo hebt gehad, dus ging uit nieuwsgierigheid even in je album koekeloeren..... Smelt, wat een mooie foto's zeg en zo duidelijk.. En wat een knappe beebie!
Goeiemorgen allemaal! Annemarie, gefeliciteerd meid, helemaal super! Tipp, lekker aan de klus geweest dus, ziet er al spannend uit Sorry, meiden heb niet alles bijgelezen, even te veel. Heeft iedereen een lekker weekend gehad, van het mooie weer genoten. Wij hebben mijn ouders geholpen met klussen en uitpakken van de verhuisdozen en daar lekker gebbqt. Truus, weet je helemaal zeker dat het dat weekend mazzeldagen zijn Sorry, voel me een beetje een zeur en het is ook op zondag toch? Heb mijn moeder ons wensenlijstje gegeven voorde wagen en maxicosi. Maar ja als het ook op zondag is kunnen we het wel zelf regelen aangezien we op zaterdag terug zijn van vakantie! Tamara, er zijn toch nog wel meer echo-bureau's in de omgeving? Lijkt me raar dat het daar maar tot de 24 weken kan hoor.
@jannegie knuffel meissie! wat erg ! kus @annemarie gefeliciteerd meis @rebbel ik kan het me voorstellen dat dat even schrikken was donique was gisteren om elf uur gaan slapen tot 4 uur WOW. toen tot 8 uur. dus mama kim is helemaal uitgeslapen heb alleen een beginnende borstontsteking ben ik bang! ik krijg wel alles zeg! kus
au kim... Knuffel.... Wel fijn dat je lekker hebt door kunnen slapen... Voelt vast lekker... Ik heb van thomas een heel erg leuk boek gekregen... ik blijf lezen!