ik dus ben echt blij voor je meid! kramp... ik heb het ook zonder dat ik zwanger ben... meer drinken helpt bij mij dan...
volgends mij heb ik vanacht mijn ei gehad had echt verschrikkelijk pijn links in mijn onderbuik maar was echt te moe dus viel weer in slaap..
Jaja goed nieuws he dames ben enorm blij Rox, gefeliciteerd met je ei en we zijn zo blij Roxy, gefeliciteerd dat jullie een neefje erbij krijgen ! Tipp, balen van je kramp, kan er misschien een kussen onder je been ofzo? Wendy, verstandig gedaan meid !
Ik werk die lijsten nu niet bij hoor, eerst maar even afwachten.... Leuk Roxy een neefje, wanneer gaat het gebeuren?
hahaha nu komt het leuke, ze is uitgerekend op Joey's verjaardag. Maar het word zowiezo eerder gehaald. Haar tweeling is gehaald met de "ouderwetse" KS. die loopt verticaal.
Goedemiddag trouwens, ik heb heel de dag al pijn in mijn onderbuik, links en rugpijn. Ik heb voor de grap mijn laatste ovutest van het KV gedaan want misschien had ik wel een laat ei. Maar die was negatief (een licht streepje). Ik heb dus als het goed is vorige week mijn ei gehad.
Hee sniffy! Ik heb ook honger heb de aardappellen op staan. Zometeen ff de sla snijden en de eiren en tomaten snijden mmmmm @all Ik ben net trouwens thuis van de fysio. Hij zei tot hier en niet verder je moet aan jezelf denken. Hij gaat een brief schrijven naar mijn baas waarin staat wat ik allemaal niet meer mag. Zodat er een andere dag indeling gemaakt kan worden. Werken tot 14:00 uur en daarna rust bijvoorbeeld. Want die lange autoritten dat gaat ff niet nu
@wendy: fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt over wat je wel en niet mag doen. Ik eet pasta met pestokruiden en daarbij kipfilet en broccoli.
Hierzo ben ik! Hihi Ik zit af en toe mee te lezen en ondertussen ben ik druk met digiscrap en mn echte fotoboek van ons meissie... Ohja, ze had jullie net wat te vertellen: View My Video
@ Sniffy! Klinkt lekker wat je hebt gegeten. Hier was het ook heerlijk @ Wic Wat een scheetje jullie meisje!
goede avond allemaal, Is het weer gezellig? ben nu aan het ovu testen maar nog geen resultaat me cyclus liep eerst 28 dagen nu voor het eerst 30 dagen ben eerder begonnen met ovu test maar nog geen resultaat laatste tijd veel stress i.v.m werk enz veel buikpijnen misselijkheid en last van me maag je zou bijna denken dat ik zwanger ben helaas was dit vorige keer niet het geval iedere fijne avond