haha ja dat snap ik! Kan me me ook precies herinneren hoe ik me toen voelde na die test echt fantastisch en het wordt alleen maar leuker De hoeveelste ronde was dit voor jullie als ik vragen mag?
haha ik had het niet verwacht! had ook nog een borrel gedaan vorig weekend (dus das beetje dom) maar ik ging er zooo vanuit dat het niks zou zijn
haha bedankt allemaal heb vanochtend direct me kereltje gebelt kon niet wachten met vertellen ! die stond helemaal verbaast langs de kant van de wegmet de vrachtwagen haha
Nu nog even de lijst aanpassen! want volgens mij was annemarie er af gehaald toen ze toch maar wilde stoppen en zie nu Kim, knuf meid auw auw auw.
haha ja ik wilde stoppen het vreemd is voel verder niks alleen af en toe een ongi kramp? is dit wel goed dan ben nog maar net 4 weekjes natuurlijk
nog 1 vraagje moet je eerst naar je h.a om te zeggen dat je zwanger bent?ze weten wel dat ik er mee bezig ben of kun je zelf de verloskundige bellen en vanaf wanneer/
je kunt direct vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent zelf een vk bellen. Heb je jehuisarts niet voor nodig. De eerste afspraak bij een vk hebje meestal tussen de 7 en 10 weken...
Yep 8) Annemarie, ik heb toch even mijn ha geinformeerd dat ik zwanger ben, staat het iig in mijn dossier genoteerd. Over 4 weken al de echo, lekker snel. Weet je zeker dat je dan je echo hebt, of is het alleen intake. Meestal maken ze eerst een afspraak voor de intake en op die afspraak de afspr. voor de echo