ff snel mieke de mama mazzel dagen is altijd ook op zondag volgens mij! alleen lijkt het me da wel druk. en als je iets koopt wat niet op voorraad is moet je het dan afrekenen zodat je dan wel de korting krijgt
Jeetje wat heftig.Je snapt het af en toe toch niet als je bij een ander kijkt die er geen aandacht aan schenkt gaat het maar goed en jij die er zo mee bezig bent gaat het mis.sterkte In 2004 zijn er bij mij 2 paarden vergiftigd en heb ze in 24 uur na elkaar moeten laten inslapen.Dit was voor ons ook een moeilijke periode. Dit is zo rot als je beesies wegvallen. gr.monique
jannegie veel sterkte annemarie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap spannend @all een prettige dag.
Oh Jannegie, had je verhaal helemaal niet gelezen omdat ik niet bijgelezen heb. Maar wat verschrikkelijk. Ik kan me al je vragen en jullie verdriet zo voorstellen. Wat een pijn gaat er dan door je heen zeg. meissie heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Milan heeft net zijn 1e prikjes gehad! even dikke tranen, maar was gelukkig gauw weer over! en hij lacht nu echt! das echt geweldig joh! ik wil graag gaan babyzwemmen, maar hoor er zulke nare berichten over dat ik maar even wacht.... @kim: auw! knuffel meid! @mieke: lekker zeilen! liefs rebbel