hey lieve meiden, na wat speur werk heb ik jullie weer gevonden hoor. Jannegie: wat een verhaal meissie...dikke knuffel en heel veel sterkte. ben verder even niet erg op de hoogte hoor meiden. jullie buimjes groeien en Lala en ik zitten nog steeds heel ongeduldig te wachten. zucht...ja ik heb het weer even moeilijk. valt me zwaar. schoonzusje wordt maar dikker en dikker en gisteren hebben mijn ouders voor volgend jaar als ze 30 jaar getrouwd zijn een huisje gehuurd voor een week. voor 7 personen...dat doet gewoon pijn. ik wil zo graag ook, maar het geluk is tot oip heden niet aan onze kant. 17 juni moeten we weer nbaar het ziekenhuis en ik ben verschrikkelijk bang voor het antwoord. dikke x van mij
ja anders krijg je de korting niet meis. alles wat je met korting wil moet je die dag afrekenen pag 186 ff voor mezelf meisjes
Hey Steenbokje, Fijn dat je even komt kijken. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is. En ook nog zo´n lange cyclus gehad de laatste keer, bah.... Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij straks ook zwanger zult zijn, ook al duurt het misschien wat langer en hebben jullie hulp nodig.... Ook jullie zullen een prachtig kindje krijgen hoor! Btw, is mannetje gestopt met roken? Weet nog dat hij aan het minderen was.... Dikke knuff!
Jannegie wat verschrikkelijk voor jullie zeg. Wordt er gewoon akelig van. Annemieke gefeliciteerd! xxx Kat
pfff heb per 1 Okt nieuwe baan met jaar contract en ben nu net zwanger natuurlijk maak me er wel een beetje druk om ze hebben mijn niets gevraagd over zwanger willen worden enz ben wel bang dat ze mij er uit knikkeren nu weet ik dat,het niet zomaar gaat met een jaarcontract maar stel nu dat ik naar het jaar geen verlenging krijg best wel eng idee
Annemarie, kijk even op deze site. In principe mogen ze je niet ontslaan, alleen met reden van reorganisatie of zo. http://home.szw.nl/index.cfm?rubriek_id ... et_id=2519
hey bedankt ga er zeker ff opkijken ja heb net die baan en als het goed gaat kreeg ik ook een opleiding maar denk niet dat ze hier blij mee zijn zeker omdat er al een aantal zwanger zijn en ze dus omhoog zitten
Annemarie, van harte gefeliciteerd meid! Jannegie, wat een verschrikkelijk verhaal, heel veel sterkte. Dikke knuffel. Groetjes Tamara.
dankje wel net zwanger en maak me nu al druk om van alles boven dien echt zere buik steeds dat stomme ongi gevoel wil dit niet voelen het maakt me nerveus
haha das een hele normale reactie van je hoor. Die krampen horen er bij. Ik had precies het zelfde. Lekker genieten je hebt het verdiend!
Daar moet je je nu niet druk over maken meissie! dat zie je over een jaar wel weer. Dat is nog een lange tijd dan heb je je kindje al in je armen haha
dankje nu snap ik waar die huilbuien soms vandaan komen v.d week kon onze hond niet lopen en dikkertje dap weegt maar liefst 27 kg dus ik ging hem tillen had toen toch krampen