bij mij was m'n temp 37.0 3dagen voor ongie dag tot 2dagen er na en daar aan kon ik zien dat ik niet ongie werd, als ik namelijk wel ongie werd zo m;n temp rond 36,6 zijn geweest
Iki heb geen idee wat mijn temperatuur normaal zou moeten zijn. Dus heeft het wel zin om m op te meten dan?
Kattje, dat heeft idd geen zin om te doen hoor, nu nog gaan tempen en ook dat kan iedere cyclus anders zijn. Geduld is de enige remedy ben ik bang!
ik denk het niet. wel spannend hoor heb je nog andere klachtjes? maranka wat een leuke foto bij baby van de maand, heb meteen gestemd
Nou eigenlijk niet ech. Ja wel krampen en wat steekjes in mijn liezen. Maar voor de rest voel ik me wel goed. Ja wachten is de enige remedie. Maar we hebben t net over tempen gehad en ik zit hier met een loeiheet hoofd op de bank haha. Stel je voor dat het raak is deze ronde.....
haaaai dames, @Jannegie: hele dikke knuffel voor jullie. @Annemarie: die ongikrampjes heb ik ook gehad en nog steeds. @Kattja: spannend..... misschien wel nog meer roze
Hee hallo lala, ja is wel spannend ja. Maar ja misschien is het ook wel niks... maar je weet het nooit. Omdat ik dit nog niet eerder heb gehad dacht ik laat ik eens vragen. Maar ja bij iedereen is het anders dus je kunt nergens vanuit gaan natuurlijk.
vandaag hebben we weer wat gedaan in huis. ik strijken en de was opvouwen en bed verschonen en Janco heeft de garage opgeruimt. ik zit trouwens naar private practice te kijken.