@ Annemarie : gefeliciteerd meis! Super! Genieten hoor! @ Jannegie : jeetje zeg, wat een rotnieuws! Vreselijk schrikken! Ik ben er helemaal naar van, kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Hoe oud was jouw Kruimeltje? Dikke knuffel! @ kattja : witte afscheiding idd, en wel krampjes, maar net even anders dan als ik ongi moest worden.
ik weet niet of je dat programma terug kan kijken. Ik kijk het nu ook voor het eerst. Maar ik hoop het wel voor je.
Kattja, spannend zeg. Voordat ik positief teste had ik ook last van steekjes onderin m'n buik en had het ook heel warm heel de tijd. Ik duim voor je. Groetjes Tamara.
ik weet dat ik eigenlijk niet mag roddelen, maar ik lees net dat ikdus en haar vriend weer uit elkaar zijn, ze heeft met een ander geslapen in zijn appartement of zoiets :-#
meisjes, ik kreeg geen mail meer. ben helemaal niet bijgelezen! ik ga snel naar bed, ik ben gebroken maar MOEST gewoon even gedag zeggen!
klinkt me inderdaad niet iets voor ikdus... vreemd... Ik ben terug van de gym. Zo leuk en gezellig! Ik weet nu tenminste ook wat ik aan de verdraaide kramp kan doen! Maar het is een supergezellige groep, een leuke docente... Ik heb nu al zin in volgende week! Ik duik nu mijn bedje in! Truste!
goede morgen allemaal,ik hier was al om 5 uur wakker kan niet slapen en ben nog steeds niet helemaal aan het zwanger idee gewend pfff vanochtend nog 1 x een test gedaan en natuurlijk positief!
Zal nog wel ff duren ook. Ik geloof dat ik 7? testen gedaan heb? Twee CB-digitaal, 1 predictor, 1 matcare, 1 hema, 1 van MvM... en toen nog twijfelde ik op de dag van de eerste echo .
hahaha ik ben gelukkig niet de enigste ik moet 30 Sept voor de eerste echo hopelijk hoor ik dan ook dat het goed zit!
same here... Iets van 6 testen en dan met de 1e echo nog twijfelen Maar eh... annemarie... dat vroeg wakker worden hoort erbij.. ik was de eerste paar weken ook al belachelijk vroeg wakker... Ik ga even boodschapjes doen. Gezellig met mijn oma... Tot later... Oh ja, maranka, ik heb ook gestemd... Dais, hoe is het met je meisje?