@ maranka ik heb gestemd meis @ all wat raar van ikdus! @annemarie ik heb ook zes testen gedaan en bij mij was er met de eerste echo niets te zien dus dat was ook onzeker! nou hier gaat het @^^#$^$^ donique heeft beetje buikgriep! dus wil de hele tijd drinken bij mij hangen en heeft groene poep die stinkt echt zielig ze krijst het uit als ze moet poepen etc. ik krijg wel alles in die zes weekjes zeg! maar de dokter zegt dat zolang ze geen koorts heeft het nog wel gaat maar ik moet haar wel goed in de gaten houden ook op uitdroging etc. kus
oooooooooooh kim, het zit je echt niet mee he? Knuffel meis, ook een zachte knuf voor donique... Sterkte meisje!
Hahaha! Wat een geweldige droom! Je bent welkom hoor! Mik: Hè bah, Donique heeft wel pech. Nou je mag alles en iedereen vergeten en haar lekker plat knuffelen hoor. All: Heb ook even gespiekt bij SMEP, en idd Ikdus schrijft dat ze de nacht heeft doorgebracht bij een argentijnse jongen en dat hij helemaal geweldig is en bij hem in mag trekken .
Wat wil ze nou? Nog niet zo lang geleden was ze nog helemaal in de wolken omdat ze terug was bij bob en dat niemand het nog mocht weten en dat ze met hem kinderen wilde... Ik snap er niks meer van!
Jannegie, fijn dat kruimeltje is opgehaald. Alhoewel, het eigenlijk ook weer heel verdrietig is. Knuf.
@ kim : hoe gaat de bv, aanleggen en het drinken? Groene poep kan ook duiden op -naar ik meen- teveel voormelk, en dus te weinig vettere melk. *knuf* voor jullie hoor! @ mieke : same here
ik kon het niet laten en ben ook eens wezen neuzen (wat zijn we eigenlijk erg he? )... Bij "wij willen graag zwanger worden" schrijft ze inderdaad over een argentijn die gek op haar is... Ze kent hem een week en blijft zeggen dat bob haar nummer 1 blijft... Die argentijn ziet al een toekomst voor hen beiden, zij weet het nog niet... Het schijnt dat bob haar en haar moeder het appartement heeft uitgezet, en dat de argentijn ze toen heeft opgevangen... En verder over een verlovingsring die bob niet meer draagt... Ik blijf het een rare geschiedenis vinden...
aanvulling : als je (echt) veel melk hebt en beebje drinkt kort(er) en vaak, dan heb je kans dat het te weinig van de achtermelk binnenkrijgt. Heeft een maartmama ook gehad, vandaar.
jannegie fijn dat de rust weer weder keert. annemarie ik heb 2 testjes gedaan (ze waren daarna op ) mieke alles er uitgooien is hier dagelijksekorts is en blijft verveelend. over ikdus ik kan haar niet volgen ik dacht dat bob alles was en nu niet meer : : ik hoop dat ze er uit komt wat ze nu wil @all een lekkere herfstdag toe gewenst
Flink verkouden. Snot loopt eruit. Ze heeft me inmiddels aangestoken. Maar wel heerlijk geslapen. Van 19:30 tot 22:30 (omdat ik haar jurk uitdeed) en van 23:30 tot 7:42. Ze huilde heel kort om 2:00. Een minuut ongeveer.