nee, ik ben vanmorgen van mijn wachtbankje afgestapt om een zw test halen. Ik heb die goedkope van het KV gehaald. Voelde eergisteren steken in mijn onderbuik en ben sinds 2 dagen af en toe misselijk. Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan. En er staat een licht streepje
ooooooooooooooooooooooooooh snif... Spannend! Jij denkt ook ik doe de tipp-actie... een week voor nod testen en dan een licht streepje krijgen! alvast voorzichtig gefeliciteerd, hoewel ik niet weet hoe goed die van de kv zijn...
ik krijg morgen van wendy nog 2 testen en ik heb er nog één van DA en nog de 2e van het KV. Ik doe morgen die andere van het KV en het weekend misschien nog één.
wouw sniffy zeer spannend zo met een licht streepje, ik ga voor je duimen dat het een vette dikke streep wordt
Goed nieuws; vrijdag krijgen we de sleutel al Dus dit weekend al behang eraf halen, sauzen, schilderen, schoonmaken, onkruid wieden etc. En ondertussen niet vergeten om de huidige huur op te zeggen haha!
Sniffyyyyyyyyyyyy, joehoe! Mijn duimen draaien voor je dat het streepje steeds duidelijker zal worden bij elke test. Oooooooo wat spannend! Daantje, balen zeg van die lekkage. Spannend he zo'n eerste afspraak bij de verloskundige. Racebabe, dat is nog eens een meevaller. Dus jullie hebben een druk weekend voor de boeg. Groetjes Tamara.
Daantje,ik mag als ik 22 weken ben langs komen voor de 20 weken echo. Ben benieuwd hoor. Groetjes Tamara.
Hi! Ben echt zo in de war! Maandag en gister een positieve ovu-test gehad :S en dit terwijl ik nu al op dag 27 van mijn eerste cyclus zit (na het stoppen met de pil). Ik had verwacht dat ik vandaag eindelijk had kunnen testen...helaas!
na het stoppen met de pil heeft je lichaam tijd nodig om zelf weer op gang te komen. Dus helaas zit er niks anders op dan afwachten.