Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    agossie Joey toch... knuff

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Truus: ahhhh arme Joey. Geef hem maar een dikke knuffel (maar alleen als jij ze ook hebt gehad hihi

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah Joey beterschap schatje!!!

Jildou heeft iets heel vaags op haar knie. Zal er straks even een foto van maken. ZIjn net kleine blauwe plekjes, alsof Kyra haar gebeten heeft, maar dat heeft ze niet. Dacht nog aan een drukknoop aan de binnenkant van haar broek maar volgens mij zit die ook te laag daarvoor.. Vind het gek..

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Sam: is ze niet op d'r knietjes gevallen, en dat er misschien niet een naadje van d'r broek zat.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeej jildou!!!! you go girl. kan je donique dat truukje ook leren hahahaa

snif ik zou als ik jou was inderdaad dan voor je meisje een eigen id kaart kopen. wij moesten toevallig allebei een nieuw paspoort dus ze is bij ons allebei ingeschreven!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeej goed zo Jildou

Arme Joey dikke knuffel

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel meiden, Mike en ik hebben ze zelf al gehad gelukkig!
    Heb het kraambezoek afgebeld en de kindjes waarmee Joey afgelopen week mee heeft gespeeld worden door hun ouders in de gaten gehouden.
    Heb net Calendulan kinder emulsie gehaald en havermout. Mike heeft wat te doen morgen...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Truus!!

Sniffy: nou het is aan de zijkant van haar knietje. Nu zag ik dat ze het ook op het andere beentje had, rond dezelfde plaats. Denk dat ze met kruipen etc dat drukknoopje daar wat prikt zeg maar.. Want daar zat ook heel licht een afdrukje van het rondje eromheen.

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeej goedzo jildou!!

knuffel voor joey! hier ook steeds meer plekjes, denk toch dat er waterpokken aankomen!

het prikken is idd voor een goed doel meiden, dat hoop ik igg! ;)

wij hebben vandaag Milan zijn nieuwe kamertje vast ingericht! het bedje en de commode staan er prima en dat voor 75 euro! :) wat knuffels en spuletjes van zijn oude kamertje overgehuist en hij vond het wel prachtig allemaal! :D

nu kijken of hij er straks al wil slapen...

nu kunnen wij lekker op tijd aan de nieuwe babykamer beginnen, wil dat op tijd doen zodat ik straks niet toe moet kijken mocht mijn zwangerschap weer niet zo fijntjes verlopen!

liefs rebbel

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he bah truus das niet leuk. maar hij heeft nu wel de leeftijd dat hij het niet nog een keer krijg toch? das alleen voor de een jaar?

11. ProudMum

Fotootje Rebbel?!

Kim, naar mijn weten maakt het niet uit wanneer je ze krijgt?

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik zal straks een foto plaatsen, heb hem al gemaakt, maar kan hem hier beneden niet op de pc zetten!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk Rebbel!!
    Milan gaat in een gewoon ledikantje neem ik aan? Hihi als nr 2 hier op komst is, krijgt Jildou ook een ander ledikant/ bedje en verder geen commode, heb aan 1 wel genoeg. JDie blijft mooi in de babykamer en kunnen we die kamer weer als babykamer gebruiken. Scheelt veel werk ;) Jildou krijgt een nieuw kamertje dan :D Onze babykamer is ook neutraal..

Grrr nou was mn humeur al niet super vandaag.. Heb ik verdorie het hele huis gepoetst, gezogen, gedweild. Komt Kyra net de kamer inwandelen met een homp gras. En niet zo'n beetje ook!!! OVERAL MODDER!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRR Heb haar naar buiten gebonjourd.... hmmmz.. Kor was ook nog gewoon bij haar in de tuin..Dat zie je dan toch?? :(

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nee... pas staat voor paspoort. Id of nik is kaart, geen pas. ;)

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    geloof dat als je ze in je eerste levensjaar krijgt, dat je dan nog niet immuun bent en dat je ze dan nog eens kunt krijgen... maar Joey is al wat ouder, dus zou ie normaal gezien immuun worden (heb ik mij toch altijd laten wijsmaken ;) )

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    En ja, in 1 pas bijgeschreven betekent alleen met die3 ouder mee te reizen. Heel veel mensen doen het zo, overigens.
    Mocht jou iets overkomen, kost het idd wat meer moeite om Fenna mee te krijgen voor manlief/vriendlief. Tenzij je met de auto gaat en geen controles krijgt ;)

17. ProudMum

thnx voor de uitleg linds!

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ waterpokken : onder 1 jaar, heb je idd kans ze nog een keer te krijgen..volgens mij ook beetje afhankelijk van hoe heftig je het dan krijgt.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat de rest zegt!!!!

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @wic, thnx voor de uitleg
    Ik ga idd maar voor een eigen NIK voor Fenna. Dan weet ik zeker dat er geen problemen kunnen komen.

Deel Deze Pagina