hmmm.. lekker zoet lala! @sam: ja nog een ledikantje idd, ik vond hem nog te klein voor een peuterbed! hier ook een commode, kreeg van alle kanten te horen dat ik die anders echt zou missen, en nu samen voor 75 euro, dus prima zo! liefs rebbel
Zo de commode gebruik ik al heel lang niet meer! Alleen om schone was van Joey neer te leggen. Heb vandaag iets leuks gehaald; Zwitsal Kwaaak, voor eigenwijze peutertjes! Superleuk flesje in de vorm van een eendje!
Tot welke leeftijd zijn jullie van plan om je kleine in een ledikant te laten slapen? Ik hoop dat Joey toch wel tot zijn 3e verjaardag erin blijft liggen eigenlijk.
Een aantal maartmama's 2008 van het forum hier, hebben de kleine al in een peuterbedje ... voorlopig gaat dat met Faylinn echt niet lukken. Die vind ik altijd in alle mogelijke houdingen en posities in dr ledikant..ze blijft er mooi nog een tijdje in.
hier is ook 3 het doel!!!! ga ook voor donique een kamertjes scoren op marktplaats denk ik en dan met de tijd als ze toe is aan een groot bed krijgt ze het metalen bed van ikea! vet gaaf is die!
hier de bultjes! krijg de foto niet zo duidelijk, maar ze zijn roder dan op de foto en sommouge met een wit randje eromheen. iemand enig idee? Bekijk bijlage 11231
Denk ik ook Rebbel! Ik heb verder geen leeftijd dat ze naar een ander bedje gaat. Ze gaat eruit als ze pogingen doet om er uit te klimmen en anders idd tot een jaar of 3!
Ooh vandaag een uurtje weggeweest en Kyra heeft alles schoon gelaten en niet zitten krijsen !! Het gaat toppie !! Morgen gaan we naar Lauwersoog. Hondjes lekker mee, er is daar een hondenstrand, wij kunnen er mooi ff zitten en even lekker visje eten etc
Jildou kroop voor het eerst in de bench Wel was de bench al een tijdje erg interessant om steeds op en dicht te doen, maar erin is ook erg leuk!
Jildou slaapt bij Kyra vannacht! LOL O Trouwens, Joey heeft gister in Poppel op de skelter gezeten met Opa!