Dankjewel voor je reactie! Joey heeft in Juni buisjes gekregen en sindsdien praat hij al wat meer, maar in vergelijking tot andere kindjes van zijn leeftijd merk ik echt dat hij achter loopt.
Rebbel, als de blaasjes zijn ingedroogd en Milan voelt zich goed mag hij gewoon naar KDV toe meis. Talkpoeder onder de 2 jaar word afgeraden. Ik heb VSM Calendulan kinderemulsie gehaald om te smeren en havermout voor in bad
Wic, wat ziet die er goed uit! Monique, lekker gewerkt? Taby, dankjewel! Daantje, Deze pomp die we nu hebben werkt als een tierelier! Nu het water op peil krijgen en we kunnen vis kopen! We hebben vandaag allebei de pompen verkocht! in totaal hebben we er 60 euro voor gekregen!
Ik heb een ontzettend leuke en gezellige dag gehad die ik graag nog een keertje over zou willen doen. Zoveel gekletst en gelachen, echt super!
saai misselijk en moe!!! hahahahahahaahhaha we zijn lekker in egmond gaan lunchen! en daarna nog even een bakie gehadl bij vrienden maar toen snel naar huis want was me toch een partijtje misselijk!!!
Het was geweldig!!!! Ik wil het ook graag nog een keer overdoen. Ik heb echt genoten. En het eten was heerlijk nou ja snoepen haha........ De pizza kreeg ik thuis niet meer op haha...