wat is er aan de hand? hadden jullie gezellig samen afgesproken? wat hebben jullie gedaan? was het gezellig. hahahaha wat een vragen! bah ben zoooooooooooo misselijk
Kimmie, ik heb je van de week gezegd dat er niets is afgesproken? Wendy heeft vanmiddag aan de chocofondue gezeten, en die zat mij daarmee lekker te maken... HELAAS was ik daarn iet bij, ik houd daar wel van!
oke was maar een vraag hoor! geen aanval! ze schreef het zodat ik dat dacht! misschien wilden jullie maar met een paar afspreken? had gekund toch?
@ Truus : mei tai gemaakt en lekker genoten van thuis zijn, manlief, dochterlief (soms even niet ze is wat jengelig momenteel...ik mag amper een stap verzetten zonder dr). Faylinn ging daarstraks trouwens heftig op dr plaat . Ze was weer eens op een tuinstoel geklommen (doet ze vaker, vissen we dr altijd af als ze gaat staan), gaan staan en heen en weer duwen tegen de rugleuning ...dat gaat dus niet goed. Helaas zagen zowel manlief als ik het niet (ze zijn snel he), dus we hoorden een boem en daarna gekrijs. Partij bloed in dr mond, heeft ze dus een wondje (nou ja, wondje) in dr onderlip. Ze heeft een klap op dr kin gemaakt want daar zit een rode streep, en aan de rechterkant van dr mondje zitten zowel boven de lip als eronder wat rode plekken...bloeduitstortinkjes. Ben benieuwd hoe dik dr lip morgen is en hoe het er morgen uit ziet ..
aaaaaaaaaaaahh zielig dikke knuf aan faylinn! donique was vanavond in een keer in de tuin gekropen! dus ze heeft de drempel nu goed door en de hekken moeten snel op de vijver liggen! kreeg zowat een hartaanval zo schrok ik. in een keer dacht ik waar is donique en toen zag ik haar niet binnnen dus ben als een gek naar buiten gerend! en daar zat ze op het terras te spelen! oefff snel die hekken erop want zo kan ik niet slapen!
We hebben niet het idee dat ze er nog erg last van heeft. We hebben lekker even gebadderd saampjes, en ze heeft net flesje melk op en ligt in bed...
Jeetje gekke Faylinn, niet zo eng doen meid!!! Oh ooh, hekken op de vijver!!! Hier ook een topdagje gehad HEERLIJK !!