goedemorgen! even een snelle leespoging hoor want moest vanmorgen naar de tandarts dus ik heb al minder uren vandaag Lala: oke sorry was belangstellend bedoeld. Dat jullie geen IVF doen had je al vermeld en dat wist ik nog maar jullie zouden pleegzorg doen en vervolgens doet je meoder het. ik kreeg de indruk dat je daar niet blij mee was (zo hebben we er toen ook over gesproken) en vandaar dat ik het nu weer even vroeg. ik kreeg de indruk dat je niet meer wist wat je nu moest doen namelijk. maar zal het niet meer vragen dan. Tip: jakkes! ik trap daar ook niet in hoor! stomme mensen. Rebbel: sterkte met prikken! knuf! weet helaas hoe het is... Racebabe: hoi hoi! alles goed?! fijn te horen dat je lekker met de voorpret van het trouwen aan het genieten bent!!! Jildou: joepie! Joey: dikke beterschapsknuffel van tante steenbok! (van afstand ) Sam: leuke foto Mik: zijn er liedjes voor Donique geschreven? of bedoel je herken je haar in liedjes? Mieke: ik vind dat je het heel goed hebt verwoord en ik begrijp je helemaal! Watterpokken: is volgens mij niet zo erg als je zwanger bent. Rode hond wel. Truus: knuf! niet onzeker zijn. Rebbel: mentholpoeder! te halen bij apotheek of drogist. beterschap! Wic: LEUK! denk dat ik tegen die tijd toch een beroep op je doe hoor dat krijg je als iedereen dezelfde dag weg gaat. Ik heb met mijn vriendinnen een suprise babyshower gehad! zo ontzettend lief! Wij hebben echt ontzettend genoten! hummel was heerlijk rustig en mama heeft lekekr kunnen kletsen en genieten! Monique: wat erg! mega dikke knuffel en sterkte! Maranka: balen zeg! Mik: ja het is even lastig maar als jij en je gup er beter van worden ehb je er alles voor over toch?
Steenbokje ik heb nooit gezegd dat je er niet achter mag vragen, had gewoon het idee dat je over mijn antwoord heen had gelezen. (wat normaal is omdat wij bijna nooit tegelijk online zijn) je moet niet zo boos doen hoor
lala: ben niet boosd hoor, dacht dat ik een gevoelige snaar had geraakt en dat was niet mijn bedoeling vandaar. en nee heb er dus niet over heen gelezen maar kreeg een andere indruk
je had geen gevoelige snaar geraakt hoor, je mag mij alles vragen, je weet dat ik hartstikke open ben over alles... dacht gewoon dat onze reacties langs elkaar heen liepen, niet dus... maakt niet uit. wanneer krijgen we nog een buikfoto te zien?
sorry dan! ja...dat is een goede. ik heb er geen tijd voor gehad nog. zal vanavond echt eens even doen want ik baal er zelf ook van.
maranka ik kan de temp kaartjes niet zien meis. steenbokje hahahahaha nee liedjes zijn niet voor haar geschreven maar slaan wel op haar voor mij gevoel snappie? zal ff een link geven van glennis grace!
Sam, ik wil die temp wel omhoog kijken! Maar serieus, ik zie wel overeenkomsten. jammer dat je de kaartjes niet kan zien Kim.
YouTube - Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent nee lala hier kan ik het niet bij drooghouden. dat was ook mijn emo momenten. elke keer weer. hormonen?????