maranka: kan het niet zien helaas maar duim voor je! Sam: nu begrijp ik hem: wel gewoon de wekker zetten en der niet naar binnen laten gaan tot dat ze minstens de indruk geeft te weten waarom ze buiten is.
Maranka, neeeej joh, hoe kom je er bij ! Ach meid het is je gegund. Weet gewoon dat je je zeker beter voelt als je weer zwanger bent na een mk! Dat gevoel ken ik namelijk heel goed.
ja! hele leuke maar ook handige dingen! even denken hoor: shampoo, douchegel, bodylotion voor mij billezalf, billen doekjes, een heel pak pampers potjes in alle smaken en maanden een badcape, een heel schattig lime groen pakje, een nemo vis knuffel, spuugdoekjes, hudroluiers, en een mooie wikkeldeken die ik voor ind e maxi cosi ga gebruiken
er zijn bij een paar meiden hier waarvan ik overtuigd ben dat het heel snel goed gaat komen kan ik zeggen.
leuke dingen steenbokje! maranka vind het wel jammer dat ik ze niet zie. want ben echt een leek op temp kaartjes aankomt maar zoek de verschillen ben ik wel goed in ach vrijdag gewoon ff positief testen!
wicjuh dikke knuffel voor faylinn monique ik hoop dat de breuk snel niet meer zichtbaar is. truus fijn dat je pomp het goed doet en je een leuke dag hebt gehad. wendy lekker gesnoept veel werk plezier.
Wat had wen een chocofondue? En dat vertelt ze mij niet? De enige chocola die ik gisteren heb gezien zat in een masker op mijn gezicht
maranka deal is een deal he? ik een goede echo en jij een positieve test, dat was de deal! ik gun het je meis!